מיהי השחיינית שחוצה את תעלת לה-מאנש שלוש פעמים ברציפות?

סנסציה בעולם השחייה של המים הפתוחים! ברגעים אלו ממש, מבצעת השחיינית קלואי מקארדל מאוסטרליה צליחה משולשת (!!!) ברציפות של תעלת לה-מאנש. האם היא תצליח לסיים אותו?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קלואי מקארדל

יוטיוב | קלואי מקארדל מתראיינת לאחר המשחה המשולש

קלואי מקארדל בת ה-30 מאוסטרליה מוכרת כמי ששחתה את המרחק הגדול ביותר בים פתוח, ללא ציוד מיגון (ללא סיוע), היא עשתה זאת באוקטובר אשתקד כששחתה בין איי בהאמאס בים הקריבי והשלימה מה שנמדד בסופו של דבר כ-124.4 ק"מ והפכה לשיאנית עולם. בכל אחת מהשנים 2010 ו-2012 מקארדל השלימה חציות כפולות של תעלת לה-מאנש.

בדקות אלו, מקארדל נמצאת בעיצומו של אתגר ענק שלקחה על עצמה – חצייה משלושת של תעלת לה-מאנש. עד עתה, השלימה מקארדל – חצייה ראשונה מאנגליה לצרפת ב-11:34 שעות בתנאים קשים; חצייה שנייה מצרפת לאנגליה ב-11:08 שעות; ועכשיו היא בדרך חזרה לצרפת באמצע החצייה השלישית. כאימונים לקראת מבצע החצייה המשולשת, חצתה מקארדל בשחייה את תעלת לה-מאנש שלוש פעמים בשבוע אחד לפני כחודש, בין 29 ביוני ל-5 ביולי. בזמנים שבין 8:52 שעות, 9:48 שעות ו-9:56 שעות.

קלואי מקארדל

שחתה בשנה שעברה מרחק של 124.4 ק"מ | צילום: מעמוד הפייסבוק האיש של מקארדל

עוד כתבות שחייה
הגידו כן לזקן: מייקל פלפס "יורק אש" ותוצאות באליפות ארה"ב
המשחה הארוך בהיסטוריה
שיא גינס: משחה קפריסין-ישראל הסתיים בהצלחה

כאן המקום להזכיר שרק ישראלי אחד הצליח אי פעם לחצות לבדו את תעלת לה-מאנש – פרופ' איתן פרידמן. דרך אגב, טמפרטורת המים בתעלה המפורסמת בין צרפת לאנגליה עומדת כרגע על 17.2 מעלות צלזיוס.

עדכון של השעה 20:00 שעון ישראל 9.8.2015

מקארדל סיימה זה עתה את המשימה העל-אנושית של חציית תעלת לה-מאנש שלוש פעמים ברציפות. היא נחתה ביום 9 באוגוסט 2015 בחוף צרפת בשעה 18:30 בערב לפי השעון המקומי. החצייה השלישית לקחה לה 13:30 שעות. המשחה כולו ארך 36 שעות ו-12 דקות.  מקארדל הצטרפה למועדון קטנטן שכולל חוץ ממנה שלושה אנשים בלבד שהצליחו לחצות את התעלה שלוש פעמים ברציפות – ראשון היה ג'ון אריקסון האמריקאי שהשלים את המבצע בשנת 1981, שני היה פיליפ ראש מניו-זילנד שעשה זאת ב-1987 ושלישית היתה אליסון סטריטר מבריטניה שעשתה זאת ב-1990.

לחצו כאן למעקב אחרי ההתקדמות של קלואי מקארדל.

קלואי מקארדל

לאחר צליחה כפולה של תעלת לה מאנש ונמצאת בחצי הדרך להשלמת צליחה משולשת. קלואי מקארדל | צילום: מהפייסבוק האישי של מקארדל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג