חגיגה של ריצה: טל אבידן וציפורה דנינו ניצחו במרוץ חדרה 2024

מעל 1,000 רצות ורצים ניצלו את שבירת השרב וזינקו למרוץ היפהפה. ניצחונות דומיננטיים במקצה הארוך, קרבות מסקרנים במקצה ל-5 ק"מ והילדים כיכבו במקצה הקצר ל-2 ק"מ. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ חדרה 2024 | צילום: ארז ארטנשטיין, שוונג

אחרי ימים שוברי שיאים מבחינת טמפרטורות, השרב נשבר בדיוק בזמן כדי לאפשר לרצות ולרצים לשבור שיאים על המסלול במרוץ חדרה שהוזנק הבוקר (שישי) באקו פארק בעיר. מעל 1,000 משתתפות ומשתתפים לקחו חלק במקצים השונים, התחרותיים והעממיים, בחגיגה נפלאה של חול המועד פסח, בשיתוף עיריית חדרה ומחלקת הספורט.

במקצה ל-10 ק"מ ניצח טל אבידן בזמן של 33:56 דקות. אבידן משלים טריפל אחרי ניצחונות במרוץ הלילה ובמרוץ אשקלון, ונראה נהדר על המסלול עם ניצחון דומיננטי. יוסי גרוס סיים שני עם 35:01 דקת ולורן בניסטי השלים את הפודיום הכללי עם מקום שלישי ו-35:08 דקות.

אצל הנשים במקצה הארוך ניצחה ציפורה דנינו, גם היא בצורה מרשימה, עם זמן של 41:19 דקות. חגית מילר לוי סיימה במקום השני עם 43:40 דקות ופרח כהן סיימה שלישית עם 44:50 דקות.

במקצה ל-5 ק"מ מי שניצח הוא חגי כהן שלמה, שאחרי ניצחון במרוץ סביון ובשלשה ב-TRI כנרת כבש גם את חדרה עם 16:42 דקות. שש שניות אחריו סיים פאדי חאג' יחיא ובמקום השלישי אמיר מזרחי עם 17:34 דקות.

אצל הנשים השיגה את הניצחון ב-5 ק"מ מישהי שרגילה למרחקים הרבה יותר ארוכים, סופיה קורזונינה, סגנית אלופת ישראל בטריאתלון איש ברזל, שניצחה כאן עם 19:38 דקות. אוסמה באיאן סיימה שנייה עם 19:43 דקות ורותם סליבק שלישית בזמן של 19:52 דקות.

ב-2 ק"מ ניצח איתמר הלוי בן ה-12 בלבד עם 8:07 דקות והקדים לא מעט רצים בוגרים ממנו. אצל הנשים ניצחה לי רושנסקי בת ה-16, כדורסלנית אליצור נתניה, עם 9:19 דקות.

לכל התוצאות מהמרוץ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג