שאלות ותשובות כללי – אתר שוונג

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא מוצא/ת את שמי ברשימות המשתתפים:

רשימות המשתתפים מופיעות באתר המרוץ, ניתן לאתר את הרשמתך לפי אחת מ- 3 דרכים המופיעות באתר ולעקוב אחר ההסברים המפורטים בעמוד הרשימות. במידה ולא מצאת את שמך ברשימת המשתתפים לפי אחת מ-3 האפשרויות כנראה ששמך הוסר בשל אי תשלום עבור ההרשמה או שההרשמה לא בוצעה עד סופה. במידה ושילמת ולא מצאת את שמך אנא פנה במייל ל- [email protected] בציון מספר הרשמה – פנייה ללא מספר הרשמה לא תענה.

לא מוצא את מספר ההזמנה/ הדפסת אישור הזמנה:

כדי לאתר את אישור הרשמתך יש לבצע חיפוש ברשימת המשתתפים של אירועי שוונג ע"פ כתובת אי מייל בלבד, לאחר מכן יש להקליק על המילה "רשום" וכך ניתן לשמור/להדפיס את אישור ופרטי ההרשמה.
רשימת משתתפים– יש לבחור את שם האירוע מתוך הלשונית.


כיצד מבטלים הרשמה/שינוי פרטי הרשמה/מעוניין בחשבונית:

על מנת לבטל את הרשמתכם או לבצע שינוי פרטי הרשמה לאירוע, יש להיכנס לקישור – ביטול/שינוי הרשמות – ולמלא את כל הפרטים.הביטול יהיה  ע"פ תקנון הביטולים המפורסם באתר האירוע. כדי לקבל חשבונית עבור הרשמה לאירוע יש לפנות במייל בלבד לורה ב- [email protected] חובה לציין מספר הרשמה.

מנסה להירשם ולא רואה את האירועים:

במקרה זה בו לא מצאת אירוע, יש להכנס ללוח האירועים ולחפש את האירוע עפ"י שם או תאריך האירוע.

לא מצליח להירשם/ ההרשמה נתקעת:

מערכת ההרשמה למרוץ עובדת בצורה תקינה וכבר נרשמו דרכה אלפי רצים מכל הארץ. במידה ואתם מתקשים בהרשמה – יש לבדוק הרשמה שלא במקומות עבודה בעלי אבטחת גלישה וחסימות שונות, או לנסות ממחשב אחר/דפדפן אחר.

כמו כן נא לשים לב שכל השדות מולאו באופן תקין בטופס הרישום, תעודת זהות- ללא מקף או רווחים, שם העיר– יש להקליד את האותיות הראשונות של שם העיר- ולאחר שתיפתח רשימת ערים- יש לבחור את שם העיר מתוך הרשימה, במידה ולא נפתחת רשימה- יש לנסות ממחשב אחר/דפדפן אחר.

במידה והתהליך נתקע בשלב התשלום – יש לוודא כי לא מבצעים את ההרשמה במחשב במקום עבודה וכי כל הפרטים מולאו באופן תקין, במידה ואין אפשרות לבצע תשלום ויש ברשותך מספר הרשמה- יש לפנות לשוונג ולהשלים את תהליך התשלום בטלפון בציון מספר ההרשמה.

כיצד ניתן לקבל הנחה לקבוצות בהרשמה לאירועי שוונג:

ישנם אירועים בהם ניתן לקבל הנחות לקבוצות מעל 15 משתתפים, יש לבצע הרשמה בטופס רישום קבוצות ולאחר מכן לשלוח מייל לבדיקה האם אתם רשאים לקבל הנחה וגם בכדי לקבל את קוד ההנחה, יש לפנות במייל : [email protected]

מעוניין לפרסם את האירוע שלי באתר

ריצה, אופניים, טריאתלון, צעדה, משחה, ניווט או כל אירוע ספורטיבי אחר . רוצים לפרסם – כנס מקצועי, מחנה אימונים, הרצאה, מפגש או כל פעילות אחרת הקשורה לספורט ולבריאות ? לפני הכול, מומלץ לבדוק בלוח האירועים של שוונג,  יתכן וכבר הכנסנו את האירוע שלכם ללוח. לא מצאתם את האירוע בשוונג? אנא שלחו מייל עם כל פרטי האירוע/פעילות עם לכתובת המייל-[email protected] , אנו נדאג לפרסמו בהקדם בלוח האירועים של שוונג.

רוצים לפרסם באתר שוונג או לרשימות דיוור ממוקדות?

ברשותנו מגוון רחב מאוד של אפשרויות פרסום וקידום. אנא מלאו את הטופס המצורף בקישור הבא, ונציג שלנו יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית בהקדם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג