טדסה גטהון וכרואן חלבי אלופי ישראל בריצה ל-5,000 מטר

גטהון השלים דאבל אחרי הניצחון במרחק הכפול ושבר עוד שיא בינלאומי עם 13:35:14 דקות ("לא ציפיתי לתוצאה כזו"). חלבי השלימה את הקאמבק ("ערב מיוחד מבחינתי") והקדימה את הדר אופיר פורר בשיא אישי חדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טדסה גטהון וכרואן חלבי | צילום: Maxim Dupliy

אליפות ישראל בריצה ל-5,000 מטר נערכה אמש (חמישי) באצטדיון הדר יוסף עם תוצאות נהדרות. טדסה גטהון (הפועל עמק חפר) השלים דאבל, כשאחרי זכייתו ב-10,000 מטר בשבוע שעבר, הוכתר לאלוף ישראל גם ב-5,000 מטר עם זמן של 13:35.14 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
אחרי 32 שנה: השיא העתיק ששברה האתלטית שני זכאי
המרגשים וההזויים: 44 שיאי גינס נשברו במרתון לונדון
טדסה גטהון והדר אופיר פורר אלופי ישראל ב-10,000

מדובר בשיא אישי מצוין של גטהון וכן בושיא ישראלי בינלאומי (התוצאה הטובה ביותר שנקבעה אי פעם על אדמת ישראל). יטאיאו אבוהאיי (מכבי ת"א) זכה במדליית הכסף עם זמן של 13:50.0 דקות ובוקיאו מלדה (הפועל עמק חפר) הגיע במקום השלישי עם זמן של 14:09.09 דקות.

טדסה גטהון | צילום: Maxim Dupliy

" לא ציפיתי לכזו תוצאה" אמר בסיום גטהון. "היו יומיים לא פשוטים מבחינת מזג אוויר. אני מאוד שמח. זו רק תחילת העונה אז אני מאוד מקווה שאשפר את התוצאה הזו". גטהון שואף להגיע למשחקים האולימפיים בריצה ל-10,000 מטר דרך הדירוג האולימפי, ולפי תחילת העונה שלו, הוא לגמרי בכיוון הנכון.

אצל הנשים, כרואן חלבי (מכבי חיפה כרמל) השלימה קאמבק נהדר אחרי פציעה והוכתרה לאלופת ישראל עם שיא אישי חדש של 16:21.86 דקות. הדר אופיר פורר (מכבי ת"א) הוכתרה לסגנית אלופת ישראל עם שיא אישי של 16:31.74 דקות והלה עזרן השלימה את הפודיום עם זמן של 17:35.6 דקות.

כרואן חלבי | צילום: Maxim Dupliy

חלבי אמרה: "זה ערב מיוחד מבחינתי. תקופה ארוכה שלא רצתי באליפות ישראל וב-5,000 מטר. הייתה לי פציעה ארוכה של שנה וחצי ואז נקע, היו הרבה אתגרים בדרך ואני שמחה שהצלחתי לקבוע שיא אישי. אני עם הפנים קדימה. השנה מתמקדת יותר ב-3,000 מכשולים, מנסה להגיע לאליפות אירופה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג