טדסה גטהון והדר אופיר פורר אלופי ישראל ב-10,000

האלוף והאלופה מהשנה שעברה שמרו על תוארם בהדר יוסף. אופיר פורר שיפרה את שיאה האישי בדקה שלמה, גטהון קבע את התוצאה המהירה ביותר על אדמת ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טדסה גטהון | צילום: Maxim Dupliy

אליפות ישראל ב-10,000 מטר התקיימה הערב (חמישי) באצטדיון הדר יוסף המחודש. הרצים והרצות ענדו מספרי חזה מיוחדים עם עיטור החופש, הסרט הצהוב, למען שחרור החטופים משבי חמאס.

אצל הגברים, טדסה גטהון (הפועל עמק חפר) הוכתר לאלוף ישראל ב-10,000 מטר בפעם השנייה ברציפות עם שיא בינלאומי (התוצאה הטובה ביותר שנקבעה אי פעם על אדמת ישראל) של 27:46.79 דקות. יטאיאו אבוהאיי (מכבי ת"א) סגן אלוף ישראל עם שיא אישי חדש של 28:07.02 דקות ובוקיאו מלדה (הפועל עמק חפר) במקום השלישי עם זמן של 28:32.91 דקות.

הדר אופיר פורר | צילום: Maxim Dupliy

"אני מאוד שמח על התוצאה. אני מודה לכל הקהל שעודד אותי במהלך הריצה, זה נתן לי המון מוטיבציה. אין ספק שהתוצאה הזאת תיתן לי דחיפה גדולה להמשך" אמר בסיום גטהון.

גם אצל הנשים, הדר אופיר פורר (מכבי ת"א) הוכתרה בפעם השנייה ברציפות לאלופת ישראל עם שיא אישי חדש של 34:29.57 דקות (שיפור של דקה שלמה משיאה הקודם על המסלול). בורטוקן טסרה (הפועל ת"א) במקום השני עם זמן של 36:14.33 דקות והלה עזרן (מכבי ת"א) השלימה את הפודיום עם שיא אישי של 36:22.87 דקות.

אופיר פורר אמרה: "אני שמחה על השיא האישי ועל תואר אלופת ישראל, אבל לא הלך לגמרי כמו שציפיתי מבחינת התוצאה. כיוונתי לרוץ פחות מ- 34 דקות. בשבוע הבא שוב אתן את כל כולי באליפות ישראל ב-5,000 מטר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג