אחרי 32 שנה: השיא העתיק ששברה האתלטית שני זכאי

הרצה הצעירה הדהימה עם שיא ישראלי לנוער ב-400 מטר בזמן של 54.33 שניות, שיפור של 14 מאיות לשיא של שרון לב מ-1992. קבעה גם את הקריטריון לאליפות העולם לנוער: "לא ראיתי את זה בא"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שני זכאי | צילום: גלעד קוולרצ'יק

32 שנה החזיק מעמד השיא הישראלי לנוער בריצה ל-400 מטר שהיה שייך לשרון לב. כל זאת עד הערב (רביעי), כאשר שני זכאי שברה אותו ב-14 מאיות וקבעה 54.33 שניות במסגרת תחרות הזמנה, כחלק מאליפות ישראל בקרב-רב הנערכת בהדר יוסף.

לכתבות נוספות בנושא:
טדסה גטהון והדר אופיר פורר אלופי ישראל ב-10,000
"עד שאביתר בבית": משפחתו של החטוף הובילה את מרוץ הלילה
שיא העולם לנשים נשבר במרתון לונדון, תוצאה מטורפת לבקלה בגיל 41

הרצה מהפועל חולון, חניכתו של המאמן רפי גורודצקי, שיפרה ב-1.39 שניות את שיאה האישי, שיפור מרשים וניכר, וזאת כאשר אנחנו רק בראשיתה של עונת האצטדיונים. זכאי עולה גם למקום הרביעי ברשימת הגדולות בכל הזמנים בריצה זו, אחרי שיאנית ישראל אנה טקאץ' (52.06 שניות), אירינה לנסקי (53.27 שניות) ואורית קולודני (53.66 שניות).

שני זכאי | צילום: איגוד האתלטיקה

התוצאה של זכאי גם מהווה קריטריון לאליפות העולם לנוער שתיערך באוגוסט בלימה. בסיום הריצה אמרה: "אני עוד לא מעכלת, לא ראיתי את זה בא. אמרתי לעצמי לפני הריצה שאעשה מה שאני יודעת ויהיה טוב, ביטחון עצמי זה המפתח, שמחה מאוד שהצלחתי".

מחר תינעל האליפות בקרב-רב, וכן תיערך באצטדיון בתל אביב אליפות ישראל ב-5,000 מטר. המקצה החזק של הנשים ייערך מהשעה 21:15 ושל הגברים מ-21:45 (הכניסה חופשית). הפייבוריטים לזכייה ולהשלים דאבל אחרי שזכו בתואר ב-10,000 הם טדסה גטהון אצל הגברים והדר אופיר פורר אצל הנשים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג