נבחרת ישראל נעלה את אליפות אירופה בשחייה פראלימפית עם 14 מדליות

עמי דדאון זכה במדליית הזהב הרביעית שלו ביום התחרויות האחרון בפורטוגל, הפעם ב-200 חופשי, ונעל אליפות היסטורית עבור המשלחת הישראלית עם 6 מדליות זהב, 5 מכסף ו-3 מארד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המשלחת למדירה פורטוגל, שחיינים מאמן וצוות מקצועי | צילום: פרטי

אליפות אירופה בשחייה פראלימפית הסתיימה אמש (שבת) במדיירה, פורטוגל, וגם בערב האחרון של האליפות נבחרת ישראל בשחייה המשיכה להצליח, ונעלה את האליפות עם מספר שיא של 14 מדליות.

לכתבות נוספות בנושא:
בדרך לשיא חדש? תמונת מצב של משלחת השחייה למשחקים האולימפיים
זהב לאיאד שלבי באליפות אירופה, ישראל שברה את שיא המדליות
נבחרת השחייה הפראלימפית מציגה: שני ישראלים על פודיום אחד

עמי דדאון (קלאס 4) נעל את האליפות עם מדליית זהב נוספת, הרביעית שלו באליפות זו, אחרי שסיים את גמר המשחה ל-200 מטר חופשי בזמן של 2:53.22 דקות. דדאון זכה באליפות בזהב גם ב-50 חופשי, 100 חופשי ו-100 גב, אליהם הוסיף גם מדליית כסף ב-150 מעורב אישי.

עמי דדאון עם עוד זהב אירופי | צילום: אסנת פליס דואר

באותו משחה, הגיע אריאל מליאר במקום השביעי בתוצאה של 3:48.28 דקות. עוד אמש, רון וולפרט (קלאס 8) סיים את גמר ה-100 מטר חזה במקום השמיני עם 1:18.63 דקות. ורוניקה גירנקו (קלאס 3) זינקה לגמר 100 מטר חופשי וסיימה במקום השישי בתוצאה של 2:32.46 דקות, כשהיא קובעת שיא ישראלי חדש.

השחייניות והשחיינים, חניכיו של יעקב ביננסון המתאמנים במועדון איל"ן חיפה, חוזרים הביתה עם 14 מדליות בשלושה צבעים – 6 מזהב, 5 מכסף ו-3 מארד. הכמות הגדולה ביותר לנבחרת ישראלית מאליפות אירופה אי פעם.

יו"ר הוועד הפראלימפי משה מוץ מטלון ויו"ר ההתאחדות לספורט נכים רו"ח אהוד רצאבי מסרו: "בימים לא פשוטים אלה כולנו חשים גאווה רבה בדגל ישראל המונף שוב ושוב על הפודיום וב'תקווה' המושמעת שש פעמים באליפות אחת. תודה למאמן יעקב ביננסון ולכל המעטפת על המקצועיות והמסירות ותודה לשחייני הנבחרת על הגאווה והרגעים המרגשים שהענקתם לנו. מאחלים לכם שתשחזרו את ההצלחות האלה בפריז!"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג