נבחרת השחייה הפראלימפית מציגה: שני ישראלים על פודיום אחד

הישג נהדר כחול-לבן בפורטוגל, כאשר עמי דדאון זכה בזהב במשחה ל-50 מטר חופשי ואריאל מליאר זכה בכסף (מדליה ראשונה שלו בקריירה). בסך הכל לנבחרת 11 מדליות באליפות עד כה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אריאל מליאר ועמי דדאון | צילום: אסנת פליס דואר

חגיגה ישראלית כפולה בבריכת השחייה במדיירה, פורטוגל, כשהשחיינים הישראלים ממשיכים לבלוט באליפות אירופה בשחייה פראלימפית. בגמר ה-50 מטר חופשי (קלאס 4) באליפות, קיבלנו שני ישראלים יחד על הפודיום, כאשר עמי דדאון זכה במדליית הזהב, ולצידו אריאל מליאר זכה במדליית הכסף.

לכתבות נוספות בנושא:
מדליית זהב למארק מליאר באליפות אירופה, ארד לאיאד שלבי
שתי מדליות נוספות לישראל באליפות אירופה בשחייה פראלימפית
עמי דדאון זכה בזהב נוסף באליפות אירופה וסימן "לב חצוי" למען החטופים

דדאון, שממשיך באליפות מצוינת מבחינתו, סיים את המקצה בתוצאה 37.79 שניות והשלים זכייה שלישית באליפות, אחרי שניצח גם ב-100 חופשי וב-100 גב. יש לו גם מדליית כסף במשחה ל-150 מעורב אישי ובסך הכל ארבעה פודיומים.

עמי דדאון | צילום: ההתאחדות לספורט נכים

מיד אחריו בגמר הגיע אריאל עם 39.29 שניות, שיפור אישי נהדר שלו וגם מדליה ראשונה בקריירה באליפות אירופה. השניים, כמו כל חברי נבחרת השחייה הם חניכיו של יעקב ביננסון המתאמנים באילן חיפה.

המכסה של הנבחרת הישראלית עולה כבר ל-11 מדליות באליפות, מהן 4 מדליות מזהב, 5 מדליות מכסף ו-2 מדליות מארד. האליפות, בה משתתפים 435 שחייניות ושחיינים מכל היבשת, תינעל מחר בערב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג