עמי דדאון זכה בזהב נוסף באליפות אירופה וסימן "לב חצוי" למען החטופים

השחיין הפראלימפי הישראלי השיג ניצחון שני בפורטוגל, הפעם במשחה ל-100 חופשי, ובעת נגינת התקווה על הפודיום הביע הזדהות עם החטופים בעזה במחווה מרגשת. מדליית כסף למארק מליאר ב-100 גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמי דדאון באליפות אירופה | צילום: אסנת פליס דואר

השחיינים הפראלימפיים של נבחרת ישראל ממשיכים לקצור הצלחות באליפות אירופה הנערכת בימים אלו במדיירה, פורטוגל. אתמול (שני), ביומה השני של האליפות, עמי דדאון (קלאס 4) עשה זאת שוב, כאשר זכה במדליית הזהב השנייה שלו באליפות, הפעם ב-100 מטר חופשי, לאחר שסיים את המשחה ב-1:19.65 דקות.

לכתבות נוספות בנושא:
עמי דדאון זכה בזהב באליפות אירופה בשחייה פראלימפית
23 שחיינים סינים נתפסו על סימום לפני טוקיו, WADA מתעקשת: "אין עבירה"
בפעם השנייה תוך 3 שבועות: שיא ישראלי למירון חרותי ב-50 פרפר

על הפודיום, בעת נגינת התקווה וכשמדליית הזהב על צווארו, סימן דדאון "לב חצוי" בידיו כהזדהות עם החטופים בעזה, במחווה מרגשת במיוחד.

עוד אמש, מארק מליאר זכה במדליית הכסף במשחה ל-100 מטר גב (קלאס 8) וקבע שיא ישראלי חדש של 1:07.57 דקות. אריאל מליאר (קלאס 4) סיים את גמר ה-100 מטר חופשי במקום השמיני בזמן של 1:38.03 דקות.

מארק מליאר באליפות אירופה | צילום: אסנת פליס דואר

עד עתה, לנבחרת הישראלית 5 מדליות ביומיים של תחרות – שתי מדליות זהב לעמי דדאון ב-50 חזה וב-100 חופשי, כסף לוורוניקה גירנקו ב-50 חזה, וכסף ב-400 חופשי וארד ב-100 גב למארק מליאר.

לאחר תום הצגת הגמרים, עם חזרתם למלון, ערכו חברי המשלחת טקס סדר מאולתר כשהם קוראים בהגדת התקווה של משפחות החטופים ועונדים סיכות וסרטים צהובים כהזדהות עימם.

נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל מונה שבעה שחיינים, כולם חברי איל"ן חיפה, חניכיו של המאמן יעקב ביננסון: עמי דדאון, איאד שלבי, מארק מליאר, אריאל מליאר, יוליה גורדיצ'וק, ורוניקה גירנקו ורון וולפרט. דדאון ושלבי כבר הבטיחו את מקומם במשחקים הפריז שיפתחו בחודש אוגוסט. בתום האליפות יוודע מי יהיו 3 השחיינים הנוספים שיזכו בכרטיס לפריז.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג