שתי מדליות נוספות לישראל באליפות אירופה בשחייה פראלימפית

השחיינים הישראלים ממשיכים לככב בפורטוגל, והפעם איאד שלבי זכה במדליית הכסף ב-100 גב ועמי דדאון הוסיף מדליית כסף משלו ב-150 מעורב אישי. מאזן הנבחרת עד כה באליפות - 7 מדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איאד שלבי באליפות אירופה | צילום: אסנת פליס דואר

נבחרת ישראל ממשיכה להראות יכולת גבוהה באליפות אירופה בשחייה פראלימפית הנערכת בימים אלו במדיירה, פורטוגל. אמש (שלישי) השיגו שחייני הנבחרת שתי מדליות נוספות, כשעמי דדאון כבר עשה לו הרגל עם מדליה בכל ערב, והפעם הצטרף אליו איאד שלבי עם פודיום משלו.

לכתבות נוספות בנושא:
עמי דדאון זכה בזהב נוסף באליפות אירופה וסימן "לב חצוי" למען החטופים
23 שחיינים סינים נתפסו על סימום לפני טוקיו, WADA מתעקשת: "אין עבירה"
מרשאן מקצוען, סכומי העתק שירוויח באומן והבריטים לוהטים: חדשות מהבריכה

דדאון (קלאס 4) הסתפק הפעם במדליית כסף לאחר שסיים במקום השני את גמר המשחה ל-150 מטר מעורב אישי בזמן של 2:26.95 דקות. זו מדליה שלישית של דדאון, לאחר שזכה כבר בשתי מדליות זהב ביומיים הראשונים של האליפות, ב-50 מטר חזה וב-100 מטר חופשי.

עמי דדאון באליפות אירופה | צילום: אסנת פליס דואר

במדליית כסף משלו זכה איאד שלבי (קלאס 1- דרגת הנכות הקשה ביותר) לאחר שסיים את המשחה ל-100 מטר גב בזמן של 2:30.84 דקות. עוד בערב הגמרים, ורוניקה גירנקו זינקה לגמר 150 מטר מעורב אישי וסיימה במקום השמיני, יוליה גורדיצ'וק מסיימת את גמר 100 מטר פרפר במקום השביעי.

עד עתה לנבחרת הישראלית באליפות 7 מדליות. 2 מהן מזהב, 4 מכסף ואחת מארד. ננבחרת השחיה הפראלימפית של ישראל לאליפות מונה שבעה שחיינים, כולם חברי איל"ן חיפה, חניכיו של המאמן יעקב ביננסון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג