זהב לאיאד שלבי באליפות אירופה, ישראל שברה את שיא המדליות

השחיין הפראלימפי הוותיק ניצח במשחה ל-50 מטר גב ובכך העלה את מכסת המדליות של ישראל באליפות ל-13, הכי הרבה אי פעם, וזאת כשנותר עוד יום תחרויות אחד בפורטוגל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איאד שלבי | צילום: אסנת פליס דואר

אחרי שמארק מליאר ועמי דדאון עמדו על ראש הפודיום באליפות אירופה בשחייה פראלימפית הנערכת בימים אלו בפורטוגל, יש לנו שחיין ישראלי שלישי בראש הפודיום, וזהו איאד שלבי, אשר זכה אמש (שישי) במדליית הזהב בגמר המשחה ל-50 מטר גב.

לכתבות נוספות בנושא:
נבחרת השחייה הפראלימפית מציגה: שני ישראלים על פודיום אחד
מדליית זהב למארק מליאר באליפות אירופה, ארד לאיאד שלבי
עמי דדאון זכה בזהב נוסף באליפות אירופה וסימן "לב חצוי" למען החטופים

שלבי  בן ה-36 משפרעם, המתחרה בקלאס 1, דרגת הנכות הקשה ביותר, סיים את הגמר בזמן של 1:12.89 דקות וזכה במדליה אישית שנייה שלו באליפות, אחרי מדליית הכסף במרחק הכפול. שלבי הוא גם האלוף הפראלימפי בשני משחי הגב וזו פעם שנייה שלו כאלוף אירופה במשחה זה, אחרי שעשה זאת גם ב-2021.

מארק מליאר (מימין) באליפות אירופה | צילום: אסנת פליס דואר

מארק מליאר (קלאס 8) זכה במדליית הארד בגמר המשחה ל-200 מטר מעורב אישי עם זמן של 2:30.30 דקות. מדובר במדליה רביעית של מליאר באליפות שזכה כבר בזהב, כסף וארד, וגם הוא רושם אליפות מצוינת, אחרי מעבר דרגת הנכות שלו אחרי טוקיו.

השניים, כמו כל חברי נבחרת השחייה הם חניכיו של יעקב ביננסון המתאמנים באילן חיפה. עד עתה לנבחרת הישראלית 13 מדליות: 5 זהב, 5 כסף ו-3 ארד, הכמות הגדולה ביותר שהשיגה הנבחרת באליפות אירופה אי פעם, וזאת כשנותר עוד יום תחרויות אחד לסיום האליפות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג