הגידו כן לזקן: מייקל פלפס שוחה בהתכתבות וסותם פיות

למרות שסן אנטוניו כל כך רחוקה מקאזאן, השחיין הטוב בכל הזמנים לא אפשר ליריביו לחגוג את התארים שלהם כמו שצריך וענה להם עם תוצאות מטורפות שרק יגרמו לנו לחכות יותר לריו 2016
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אמנם לפני תשעה חודשים נאסר על מייקל פלפס להשתתף באליפות העולם הנוכחית לאחר שנתפס נוהג בשכרות באמצע הלילה, ואמנם קאזאן הרוסית בה מתקיימת אליפות העולם נמצאת 10,000 ק"מ מסן אנטוניו טקסס, בה מתקיימת אליפות ארה"ב, אבל נראה שמייקל פלפס משתתף באליפות העולם בהתכתבות מטקסס.

מייקל פלפס

הם באמת שמחים שהוא חזר? מייקל פלפס | צילום: Karen Blaha

אז כך נראה התסריט הטרנס-אטלנטי בימים האחרונים:

  • לאזלו צ'ה ההונגרי התפוצץ עם 200 מ' פרפר לפנתיאון וזכה באליפות העולם לפני צ'אד לה-קלוס בזמן של 1:53.48 (הזמן המהיר בעולם ב-3 השנים האחרונות). יומיים אחר כך מייקל פלפס בטקסס שרף את המסלולים עם 1:52.94 באותו משחה – חצי שנייה מהר יותר מצ'ה.

 מיד אחרי המשחה של פלפס נשאל צ'ה מה דעתו על התוצאה של יריבו הוותיק. ההונגרי ענה בפשטות: "זה לא משנה, כי אני ניצחתי באליפות העולם".

  • ב-8 באוגוסט צ'אד לה קלוס הדרום אפריקאי (שכונה גם ה-Phelps Slayer אחרי שהביס את פלפס ב-200 מ' פרפר באולימפיאדת לונדון), פירק את ה-100 מ' פרפר באליפות העולם עם תוצאה של 50.56 שניות שכמותה לא נראתה מאז 2009.

לה קלוס, מסוחרר מהניצחון וממדליית הזהב שכל כך חיכה לה, התראיין לרשתות הטלוויזיה ואמר: "מייקל פלפס דיבר על כמה איטיים היו משחי הפרפר לאחרונה. עשיתי כרגע תוצאה שהוא לא עשה כבר ארבע שנים, אז הוא יכול לשבת בשקט עכשיו". אחרי מה שנשמע לאוזניים אמריקאיות כזלזול באליל האמריקאי, הוסיף לה-קלוס: "אני כל-כך שמח שהוא חזר. אני כל-כך שמח שאין יותר סימני שאלה. טוב שהוא חזר לשחייה."

עוד כתבות בשחייה

מדליית זהב חמישית לקייטי לדקי 
יעקב טומרקין סיים במקום ה-11 ב-200 מעורב אישי 
שיא עולם מדהים לקייטי לדקי גם ב-1,500 חופשי 

לא חלפו 12 שעות ופלפס בתשובה מוחצת באליפות ארצות הברית חזר עם 100 מ' פרפר משלו, מעט מהיר יותר מלה-קלוס – 50.45 שניות.

  • עכשיו לה קלוס כבר מחמם מונעים ומדרבן את עצמו לא פחות מאשר הוא מדרבן את פלפס. הוא כבר קורא לקרבות משחי הפרפר שיתקיימו בריו דה ז'ניירו, קרבות עלי-פרייזר, על שם קרבות האגרוף הענקיים של שנות ה-70 בין מוחמד עלי לג'ו פרייזר.

פלפס כבר בן 30. לאזלו צ'ה יהיה בן 30 בעוד 4 חודשים. ריאן לוכטי שהפך בפעם הרביעית לאלוף העולם ב-200 מ' מעורב אישי חגג 31 בשבוע שעבר. הגווארדיה הבוגרת של שחייני המעורב האישי הטובים בכל הזמנים עוד לא אמרה את המילה האחרונה. הם מכריחים את כל הצעירים להגיד "כן" לזקן.

אליפות העולם בשחייה מסתיימת היום, אליפות ארצות הברית מסתיימת מחר. מה עוד מחכה לנו? סיכומים בהמשך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג