מנטורים פראלימפיים יהוו השראה לילדים השוהים בבתי החולים

חברת סמסונג והוועד הפראלימפי הישראלי משיקים פעילות משותפת של סדנאות יצירה לילדים מאושפזים בהשתתפות ספורטאים פראלימפיים מובילים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מורן סמואל

החל מחודש אוגוסט, תחל פעילות משותפת של סמסונג ישראל והוועד הפראלימפי בישראל, בכיתות החכמות של סמסונג במספר בתי חולים עבור ילדים השוהים באשפוז, באופן תדיר אחת למספר שבועות. הפרויקט, יוזמת סמסונג ישראל, הינו שלב נוסף בעשייה הקהילתית של החברה בבתי החולים, במיוחד עבור הילדים. סמסונג השיקה לפני כחצי שנה שלוש כיתות דיגיטליות לרווחת הילדים השוהים בבתי החולים לתקופות ארוכות. הכיתות המשמשות לרווחת הילדים לטובת למידה משחק או קריאה, ישמשו כפלטפורמה למגוון סדנאות יצירה דיגיטליות כגון סדנאות אנימציה צילום, קומיקס, דמיון מודרך ועוד, באמצעות מדריכים מוסמכים. חלקה המרכזי של הפעילות עם הילדים תהיה המפגש עם הספורטאים חברי הסגל הפראלימפי.

סמסונג והוועד הפראלימפי

קריין קו מנכ"ל סמסונג ישראל (מימין) ואבי לרמן מנכ"ל הוועד הפראלימפי הישראלי | צילום: אליק מוס

הספורטאים יספרו לילדים על הדרך שעשו עד לפסגה, על הקשיים ועל הכלים בהם השתמשו כדי להתגבר עליהם. הספורטאים הפראלימפיים שיבקרו את הילדים מגיעים ממגוון ענפי ספורט כמו: שחיה, קליעה, חתירה, כדור שער, אופניים ושייט.

"התפיסה המנחה את הפרויקט הינה לתת לילדים השראה באמצעות ספורטאים המהווים מודלי לחיקוי. הספורטאים הבכירים מהסגל הפראלימפי של ישראל, אנשים שעשו דרך ארוכה ומאתגרת עד שהגיעו לפסגת השאיפות ומייצגים את ישראל באירועי השיא", מספר קריין קו מנכ"ל סמסונג ישראל, "אלו אנשים היודעים להעצים ולבנות מוטיבציה, ללמד איך מתגברים על קשיים נפשיים ועל פציעות גופניות. הם יספרו לילדים כיצד הם התגברו על הקשיים בדרך. כל אלו הם כלים שיכולים לסייע בתהליך הריפוי של הילדים, שחלקם לא יצאו מבתי החולים שבועות וחודשים והם במרחק רב מביתם ומחבריהם".

סמסונג

רוכב אופני היד קובי ליאון | צילום: באדיבות הוועד הפראלימפי

מנכ"ל הוועד הפראלימפי בישראל אבי לרמן מסר בתגובה כי: "זהו כבוד גדול עבורנו לקחת חלק בפרויקט חשוב זה, אותו יזמה חברת סמסונג, אחת החברות המובילות בתמיכה בספורט האולימפי והפראלימפי בארץ ובכל העולם. הפרויקט המתוכנן הוא מרגש במיוחד עבורנו, שכן הספורטאים שלנו, שלכולם מגבלה פיזית זו או אחרת, הגיעו להישגים אדירים, אישיים ולאומיים, והם בהחלט מתאימים לשמש מנטורים מעוררי השראה לילדים השוהים בבתי החולים, לכוון אותם לחשוב חיובי, ובעיקר להאמין בעצמם, ובבוא היום, גם לעסוק בפעילות ספורטיבית-תחרותית. הספורט, ויעידו על כך כל המחקרים הרפואיים, הוא התרופה הטובה ביותר להרבה מאוד מגבלות גופניות ונפשיות. אני מאחל לכולנו הצלחה במיזם החשוב והייחודי הזה".

תמונה בעמוד הבית: החותרת הפראלימפית מורן סמואל | צילום: דטלב סיייב




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג