בדרך לפריז? שני גולשים ישראלים עלו לשיוטי המדליות בהייר

תחרות ההזדמנות האחרונה מאירה פנים לגולשי הקייט פויל, כשדור זרקה וזוהר חרובי דורגו בין עשרת הראשונים וינסו להשיג את הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים. יום שיוטים מעולה גם למאור עבו וים ורטהים ב-49ER
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דור זרקה | צילום: Sailing Energy

הישג נהדר לגולשי הקייט פויל הישראלים, דור זרקה וזוהר חרובי, שהעפילו אמש (רביעי) לשיוטי המדליות בתחרות ההזדמנות האחרונה בהייר, צרפת. בתחרות יוענקו חמשת הכרטיסים האחרונים למשחקים האולימפיים בפריז והשניים יתחרו עליהם עם נציגים משש מדינות נוספות.

לכתבות נוספות בנושא:
ההזדמנות האחרונה: גולשי הקייט בעמדה טובה להשגת הכרטיס לפריז
הישג נהדר: גל צוקרמן סיימה במקום השביעי באליפות אירופה בקייט פויל
שתי מדליות נוספות לישראל באליפות אירופה בשחייה פראלימפית

דור זרקה, שהחל את היום במקום השמיני, ביצע שלושה שיוטים אותם סיים במקומות 12, 6, ו-3 ועלה למקום השישי הכללי, המבטיח לו מקום בחצי הגמר, שם הוא מתחיל עם נקודת ניצחון. זרקה יתחרה בחצי הגמר עם יריבים מפולין, צ'כיה ושוויץ, כאשר בחצי הגמר השני יתחרה זוהר חרובי, שסיים את היום במקום השמיני, עם גולשים מיוון, ארה"ב ומונקו. בכל חצי גמר המתחרה הראשון שיצליח לצבור שלושה ניצחונות יעלה לגמר.

כרגע, ישראל מדורגת כמדינה החמישית בתחרות, כאשר על מנת להבטיח את הכרטיס לפריז יצטרך זרקה לשמור על מיקומו בחצי הגמר ולא לאפשר למתחרים שתחתיו לצבור נקודות ניצחון. כמובן שאם יעלו זרקה או חרובי לגמר יובטח לישראל נציג בדגם הקייט פויל במשחקים האולימפיים בפריז.

בדגם ה-49ER יום מעולה למאור עבו וים ורטהיים, שסיימו שלושה שיוטים בעשירייה הראשונה, ואף ניצחו את השיוט השני של היום. הצוות זינק ארבעה מקומות והתמקם במקום השמיני הכללי, אחרי צוותים מגרמניה, ברזיל, בלגיה, הונג קונג ואיטליה. היום יצאו הצוותים הישראלים לשלושה שיוטים אחרונים, במטרה לשפר מיקומים ולהעפיל לשיוטי המדליות, שיתקיימו ביום שישי.

מאור עבו וים ורטהיים | צילום: Sailing Energy

בדגם ה-49ER FX הצוות הישראלי של נויה בר עם וסער תמיר הידרדר למקום ה-16 בתחרות והתרחק מהאפשרות להשגת הכרטיס לפריז.

בתחרות הפתוחה, שם משתתפים הישראלים שכבר הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים, מתמקמים תמר שטיינברג ותום ראובני במקום השני בגלישת רוח בדגם IQ פויל נשים וגברים. אתמול התקיים שיוט המרתון, אותו סיים ראובני במקום השישי בגברים ושטיינברג במקום השמיני בנשים. המקום השני במוקדמות מבטיח לשני הישראלים כרטיס חופשי לחצי גמר התחרות, שיתקיים היום. אם יסיימו בין שני הראשונים, יעלו לגמר התחרות ויבטיחו לעצמם מקום על הפודיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג