ההזדמנות האחרונה: גולשי הקייט בעמדה טובה להשגת הכרטיס לפריז

האם נבחרת ישראל בשייט תצליח להשיג כרטיס אולימפי נוסף בהייר? דור זרקה עלה למקום השישי בקייט ובהחלט מתקרב. תמר שטיינברג מובילה את התחרות ב-IQ פויל, חסון ולסרי במקום השישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דור זרקה | צילום: Sailing Energy

יומה השלישי של תחרות ההזדמנות האחרונה בשייט, המתקיימת בהייר, המשיך בסימן השיפור של גולשי הקייט במאבק על הכרטיס לפריז. אתמול (שלישי) נערכו שלושה שיוטים, כאשר דור זרקה מסיים את כולם בעשירייה הראשונה ועולה למקום השישי, תוך שהוא עוקף את חברו לנבחרת, זוהר חרובי.

לכתבות נוספות בנושא:
ההזדמנות האחרונה להגיע לפריז: השייטים יוצאים להתחרות בהייר
עמי דדאון זכה בזהב נוסף באליפות אירופה וסימן "לב חצוי" למען החטופים
הישג נהדר: גל צוקרמן סיימה במקום השביעי באליפות אירופה בקייט פויל

בתמונת המאבק על הכרטיס האולימפי הנבחרת היא החמישית במניין הנבחרות המתמודדות על חמשת הכרטיסים האחרונים לפריז. לפני זרקה נציגים מבריטניה, פולין, יוון וארה"ב, כאשר נותרו עוד שני ימי שיוטי מוקדמות ושיוטי המדליות ביום שישי, בהם ינסו הישראלים לפחות לשמור על מיקומם.

בדגם ה-49er ירד היום הצוות של טל שדה ועילי ראובני מהמקום השמיני למקום ה-11, בעוד הצוות של מאור עבו וים ורטהיים רשם יום טוב וזינק מהעשירייה השנייה עד למקום ה-12. כרגע הישראלים הם המדינה השמינית, כאשר בתחרות מחולקות רק שלוש קווטות. בדגם הנשים ה-49er FX מתדרדרות נויה ברעם וסער תמיר ארבעה מקומות עד למקום ה-15, ומתרחקות מהאפשרות להשגת הכרטיס.

תמר שטיינברג | צילום: Sailing Energy / iQfoil Class

בתחרות הפתוחה, שם משתתפים הישראלים שכבר הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים, מובילה תמר שטיינברג את תחרות גלישת הרוח בדגם ה-IQ פויל באופן מבטיח. שטיינברג סיימה את שני שיוטי היום במקומות 3, ו-1 והיא ביתרון 11 נקודות על פני גולשת מפולין. אצל הגברים תום ראובני מתייצב במקום השני בתחרות, והוא מפגר בנקודה אחת בלבד אחרי גולש אוסטרלי.

ניתאי חסון ונועה לסרי שמרו על המקום השישי בדגם סירות ה-470, אחרי שיוטים במקומות 7 ו-22. תוצאת השיוט השני נמחקה ממאזנם, שכן הם זכאים לזרוק את תוצאת השיוט הגרוע ביותר שלהם.

ניתאי חסון ונועה לסרי | צילום: Bernardí Bibiloni

בתחרות הפנימית על הכרטיס לפריז בנבחרת סירות ה-ILCA7 יום השיוטים היה בסימן שיפור למאור בן הרוש, שאחרי פתיחת תחרות חלשה מאוד, עלה אתמול כמעט 20 מקומות, עד למקום ה-32, בעוד עומר ורד וילנצ'יק נמצא במקום ה-53.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג