הישג נהדר: גל צוקרמן סיימה במקום השביעי באליפות אירופה בקייט פויל

הגולשת הישראלית אמנם לא הצליחה לשפר מיקומים בשיוט המדליות, אך נועלת תחרות איכותית וקרובה לכרטיס האולימפי: "היכולת הזו לעמוד פה על הבמה מול כל העולם עם דגל ישראל היא הדבר הכי משמעותי מבחינתי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צוקרמן באליפות אירופה | צילום: Robert Hajduk

גולשת הקייט פויל הישראלית גל צוקרמן סיימה היום (ראשון) את אליפות אירופה במקום השביעי. צוקרמן העפילה אתמול לחצי הגמר הראשון באליפות, לאחר שסיימה את המוקדמות במקום השביעי. בחצי הגמר התחרתה מול ג'סי קמפמן מצרפת ולילי יונג מבריטניה, שהעפילו לחצי הגמר ממקומות גבוהים יותר ולכן זכו בניצחונות בונוס. על מנת להעפיל לגמר היו צריכות הגולשות להשיג שלושה ניצחונות, אך צוקרמן סיימה את השיוט הראשון במקום השלישי וראתה את הצרפתייה מנצחת ועולה אל הגמר.

לכתבות נוספות בנושא:
צוקרמן בשיוט המדליות באליפות אירופה, ארד לראם מגן באליפות אירופה לנוער
שני ישראלים בתמונת שיוטי המדליות באליפות אירופה בקייט פויל
בעקבות טעות של פורטוגל: ישראל זכתה בכרטיס אולימפי נוסף בשייט

"אני בעיקר מאושרת שהייתה לי תחרות טובה" אמרה צוקרמן לפני טקס חלוקת המדליות. "היכולת הזו לעמוד פה על הבמה מול כל העולם עם דגל ישראל היא הדבר הכי משמעותי מבחינתי כרגע. הלב נמצא עם משפחות החטופים ועם החברים בארץ ואני מקווה שאנחנו מצליחים להביא כבוד למדינה בימים האלה".

גל צוקרמן באליפות אירופה | צילום: Robert Hajduk

המקום השביעי באליפות יספק ניקוד חשוב לצוקרמן במאבק על הכרטיס לפריז בינה לבין מיה אשכנזי. עד אליפות אירופה הובילה אשכנזי במעט בניקוד הפנימי בנבחרת, מאחר שבשנה שעברה הובילה על צוקרמן בשתי תחרויות המטרה. ההפרש המזערי ביניהן עד כה, והעובדה כי אשכנזי סיימה את אליפות אירופה במקום ה-15 בהחלט מקרבות את צוקרמן לקבל את הכרטיס הנכסף ואת הזכות לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים פריז 2024.

בשבוע הבא יציג מאמן הנבחרת שחף אמיר את המלצתו לוועדה לבחירת הנציג האולימפי של איגוד השייט. לאחר שהוועדה תגיע להחלטה יועבר האישור לוועד המנהל של האיגוד.

"היתה לגל ולדור תחרות מצוינת. זו אמנם לא תחרות לקווטה, אבל היינו המדינה הרביעית בגברים, מהמדינות שטרם השיגו קווטה, וזה מעודד לקראת תחרות ההזדמנות האחרונה בחודש הבא" אמר שחף אמיר, המאמן הלאומי של דגם הקייט פויל. "גל הייתה יציבה מאוד בפסגה וסיימה תחרות מצויינת, רק שלושה מקומות מהישג השיא שלה מלפני שנתיים. אנחנו בדרך הנכונה".

גל צוקרמן | צילום: Robert Hajduk

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "גל סיימה תחרות מוצלחת, קודם כל מעצם זה שנכנסה לעשר הגדולות וסיימה במקום 7. אם מסתכלים על המשחקים האולימפיים, שם יש רק נציגה אחת לכל מדינה, מקומנו טוב ויש לנו זמן לבצע עוד שיפור ביכולת על מנת להגיע לפריז ולאיים על הפודיום. ברכות לשתי הנבחרות ולמאמן שחף אמיר על כל ההישגים בשנים האחרונות".

לאלופת אירופה הוכתרה לוריין נולו מצרפת, ואיתה פודיום צרפתי מלא, המחזק את הדומיננטיות הצרפתית בענף. אצל הגברים חצאי הגמר התארכו וההכרעה הגיעה רק בשיוט השלישי בשני החצאים. הגמר היה שייך כולו למתחרה הסינגפורי, שהיה צעיר המתחרים בשיוטי הגמר אצל הגברים והוכרז כמנצח אליפות אירופה הפתוחה, כאשר תואר אלוף אירופה נשאר גם הוא בידי הצרפתי אקסל מזלה.

כל תוצאות הנבחרת: גל צוקרמן (7), דור זרקה (14), מיה אשכנזי (15), זוהר חרובי (23) ודביר אזולאי (32).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג