שני ישראלים בתמונת שיוטי המדליות באליפות אירופה בקייט פויל

רגע לפני ההכרעה, הגולשת גל צוקרמן מדורגת במקום השמיני והיא מתקרבת להבטחת הכרטיס האולימפי, אצל הגברים דור זרקה מדורג 11 ויקווה להתקדם לפחות מקום אחד ביום השיוטים האחרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צוקרמן | צילום: Robert Hajduk

אליפות אירופה בגלישה בקייט פויל מתקרבת לרגעי ההכרעה, עם גולש וגולשת ישראלים שנמצאים בתמונת שיוטי המדליות. באליפות נותרו עוד ארבעה שיוטים אחרונים, שיתקיימו היום (שבת), והם יקבעו את תמונת עשרת הגדולים.

אצל הנשים, גל צוקרמן ביצעה אתמול ארבעה שיוטים יציבים בעשיריה הראשונה (8,9,6,6) והיא מסיימת את היום במקום השמיני, עליה של מקום אחד מאתמול. לחובתה של צוקרמן 66 נקודות, כאשר היום היא תנסה להתקדם מספר מקומות במעלה הדירוג, אך גם צריכה להיזהר שלא ליפול מחוץ לעשיריה, שכן בינה לבין המקום האחד עשרה מפרידות 13 נקודות בלבד.

בשיטת הגמרים בקייט פויל התחרות נפתחת מחדש בשיוטי חצי הגמר ואז הגמר, כאשר שש המובילות בבית הזהב מקבלות ניקוד בונוס לטובת שיוטי המדליות. שתי הגולשות שמצליחות לאסוף שלושה ניצחונות בחצי הגמר עולות אל הגמר והגולשת שמצליחה לאסוף שלושה ניצחונות בגמר זוכה בזהב. במידה וצוקרמן תסיים בין 10 הגדולות היא עדיין שומרת על סיכוי למדליה.

דור זרקה | צילום: Mark Lloyd

הישראלית השניה בתחרות, מיה אשכנזי נמצאת עדיין במקום ה-21, ובעלת סיכויים קלושים להיכנס ל-10 הגדולות ולהגיע לשיוטי המדליות, שיערכו ביום ראשון. הדבר עשוי להכריע גם את זהות הגולשת שתזכה בכרטיס האולימפי, שכן ערב התחרות הפער בין שתי הגולשות המובילות היה קטן במיוחד.

אצל הגברים, אחרי יום שיוטים מעולה שהזניק אותו עד למקום המשיני, יצא אתמול דור זרקה מעשרת הגדולים, כאשר הוא מסיים את היום במקום ה-11, שבע נקודות בלבד מהמקום העשירי החשוב. זרקה פתח את היום עם שיוט במקום השמיני, אך לאחר מכן ביצע שלושה שיוטים, אותם סיים בעשיריה השנייה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג