החסימות, השעות והמסלולים: כל מה שצריך לדעת לקראת מרוץ חדרה

מעל 1,000 רצות ורצים יזנקו בשישי למרוץ חדרה באקו פארק, ורגע לפני, זמן לעשות סדר: מתי כל מקצה יוזנק, איפה כדאי לחנות והאם השרב סוף סוף נשבר בדרך למרוץ בלתי נשכח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ חדרה | צילום: צלמי שוונג

מרוץ חדרה יוזנק ביום שישי באקו פארק בעיר, ורגע לפני, שוונג עושה לכם סדר בכל מה שצריך לדעת לקראת המרוץ – דרכי ההגעה, לוחות הזמנים, המקצים השונים, ומזג האוויר הצפוי בשעות שתהיו על המסלול. כ-1,000 רצות ורצים כבר הבטיחו את מקומם במרוץ, שימו לב כי תהיה הרשמה במקום ביום האירוע על בסיס מקום פנוי.

לכתבות נוספות בנושא:
כדי שתרגישו מוכנים: כל מה שצריך לדעת על המסלולים במרוץ חדרה ב-26.4
מילת המפתח: איקלום! השרב הגיע, אך אל תתנו לו לעצור את הריצות שלכם
"עד שאביתר בבית": משפחתו של החטוף הובילה את מרוץ הלילה

המסלולים
במרוץ ישנם שלושה מסלולים שונים – מסלול תחרותי ל-10 ק"מ, מסלול תחרותי ל-5 ק"מ ומסלול ל-2 ק"מ (עממי או תחרותי). כל המסלולים מוזנקים מאותה הנקודה באקו פארק חדרה, ושם הם גם מסתיימים. המסלולים מדודים עם תו תקן של איגוד האתלטיקה, כך שהמרוץ מוכר כבעל תו איגוד רשמי. לפירוט המסלולים המלא תוכלו להיכנס לכתבה המקדימה של שליו ברוש או לאתר המרוץ.

מרוץ חדרה 2023 | צילום: צלמי שוונג

לוח זמנים
מתחם הכינוס ייפתח לנוחותכם כבר בשעה 5:30 ומשעה זו יהיה ניתן לאסוף את ערכות המשתתף שלכם (מומלץ להקדים הגעה). להלן לו"ז ההזנקות:
6:45 – הזנקה למקצה 10 ק"מ
7:45 – הזנקה למקצה 5 ק"מ
8:30 – הזנקה למקצה 2 ק"מ (תחרותי ועממי יחד)
9:15 – טקס הסיום

הגעה וחנייה
למקדימים להגיע עד השעה 6:00 הכבישים יהיו פתוחים וניתן יהיה להיכנס לחניה בכניסה לאקו פארק או בקניון הסמוך, לפי השילוט וההכוונה במקום. למי שמתכנן להגיע מאוחר יותר, שימו לב לחסימות הכבישים בחלק הדרומי של הפארק – במקרה זה כדאי לחנות ברחוב חטיבת הנח"ל, ברחוב לכיש או בחניית אולם האנרבוקס.

מרוץ חדרה | צילום: צלמי שוונג

מזג האוויר
אחרי כמה ימים של שרב כבד וטמפרטורות שנשקו ל-40 מעלות גם בחדרה, התחזית מבשרת טובות עבור משתתפי המרוץ. השרב אמור להישבר וצפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן ונעים יחסית בשעות שהרצים יהיו על המסלול. בשעות הזינוק ל-10 ול-5 ק"מ צפויות טמפרטורות נוחות יחסית של כ-22 מעלות צלסיוס, כשרק לקראת סוף האירוע הטמפרטורות יעלו מעט ל-24 מעלות.

מרוץ חדרה | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג