כדי שתרגישו מוכנים: כל מה שצריך לדעת על המסלולים במרוץ חדרה ב-26.4

אחד המרוצים המהנים בלוח השנה ייערך בחול המועד פסח באקו פארק היפהפה, ורגע לפני, שליו ברוש מכין אותנו לתוואי המלא של שלושת המסלולים במרוץ. לפרטים נוספים ולהרשמה כנסו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ חדרה | צילום: צלמי שוונג

מרוץ חדרה מתקרב בצעדי ענק וייערך ביום שישי הבא, 26 באפריל. רגע לפני, זה הזמן להכין אתכם כראוי למרוץ, עם כל מה שאתם צריכים לדעת על המסלולים השונים בו.

ראשית, המרוץ ייערך בחול המועד פסח, כך שאפשר לקחת את כל המשפחה ולבוא להפנינג באקו פארק. המרוץ כולל שלושה מקצים למרחקים של 2 ק"מ, 5 ק"מ ו-10 ק"מ, כך שהוא מתאים לכולם. למרוץ יש תו איגוד האתלטיקה, מה שאומר שהוא נמדד על ידי מודד רשמי של האיגוד.

מרוץ חדרה | צילום: צלמי שוונג

למי שמשתתף בליגה למקומות עבודה ומחפש מרוץ בקרוב, זה אחד המרוצים המומלצים. מבחינת תוואי המרוץ עצמו ברובו שטוח מאוד, למעט עלייה קטנה ברחוב שמעון פרס לכיוון כביש 9, אבל אז נחזור את הכל בירידה.

תיאור המסלול – 10 ק"מ
הזנקה מאקו פארק, מאזור בית הקפה של הפארק. לאחר הקפה של הפארק (נגד כיוון השעון), יוצאים ממנו לכיוון רחוב משמר הגבול עד לכיכר עם רחוב הירדן. משם עד לכיכר עם שדרות אלכסנדר. ברחוב אלכסנדר מבצעים פניית פרסה וחוזרים על אותו מסלול. כשמגיעים לצומת משמר הגבול/גמלא רצים ישר עד לרחוב הפרדס, בו פנים ימינה
ורצים עד לכיכר עם רחוב שמעון פרס.

מפת המסלול 10 ק"מ במרוץ חדרה | צילום: AllTrails

עד כאן, כל המסלול ישר, שטוח ונוח מאוד לריצה. עולים על שמעון פרס עד לצומת של כביש 9, מבצעים פרסה וחוזרים את כל הדרך חזרה עד משמר הגבול. שם בכיכר ממשיכים ישר כ-600 מטר ומבצעים פניית פרסה (אחרונה) וחוזרים כל הדרך חזרה על משמר הגבול עד לכניסה חזרה לאקו פארק, כאשר שם מבצעים הקפה קטנה של 300 מטר על מנת להשלים במדויק את מקצה ה-10 ק"מ.

תיאור המסלול – 5 ק"מ
המסלול מתחיל בדיוק כמו ה-10 ק"מ עם הקפה באקו פארק, אלא שבמקום ימינה לוקחים שמאלה בצומת גמלא/משמר הגבול. ממשיכים בדיוק כמו ה-10 ק"מ עד לרחוב הפרדס, משם לשמעון פרס וכ-500 מטר משם (מחצית העלייה) נבצע פניית פרסה ונחזור בדיוק באותה הדרך לקו הסיום שנמצא באקו פארק.

מפת המסלול 5 ק"מ במרוץ חדרה | צילום: AllTrails

תיאור המסלול – 2 ק"מ
מבצעים הקפה אחת באקו פארק, משם יוצאים כ-450 מטר על משמר הגבול וחוזרים באותה הדרך חזרה לקו הסיום.

יש לכם את כל הסיבות לבוא ולהצטרף למרוץ, שכבר כעת יותר מהכפיל את כמות הנרשמים מהשנה שעברה. ההרשמה פתוחה בדיוק לעוד שבוע (עד חמישי הבא), אז כדאי להקדים את הרשמתכם. נתראה על המסלול!

לפרטים נוספים והרשמה למרוץ לחצו כאן

מרוץ חדרה | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג