לאנס ארמסטרונג בביקור בישראל: "באתי לבקר חברים"

ללא הודעה מוקדמת נחת ארמסטרונג בישראל והודיע על כך בציוץ בטוויטר שלו והוא מתרגש לבלות את השבוע הקרוב כאן בישראל עם חברים קרובים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאנס ארמסטרונג צייץ היום (שני) בטוויטר שלו כי הוא נמצא בתל אביב והוא מתרגש לבלות את השבוע הקרוב כאן בישראל עם חברים קרובים. כזכור בראיון שקיים אצל אופרה וינפרי לפני יותר משלוש שנים, הודה ארמסטרונג שלקח סמים במהלך כל הקריירה שלו. עם זאת, הוא הכחיש שהורה לרוכבים אחרים לקחת סמים. בתחילת הראיון שאלה וינפרי את ארמסטרונג שאלות "כן ולא", כמו "האם השתמשת בסמים? האם עשית זאת בכל שבע השנים שבהן זכית בטור דה פראנס? האם לקחת הורמונים וטסטוסטרון? האם ביצעת עירויי דם?". על כל השאלות ענה ארמסטרונג בחיוב, מבלי להסס.

לאנס ארמסטרונס

הכחיש כי דרש מחבריו לקבוצה להשתמש בסמים. ארמסטרונג | צילום: de Benutzer Hase

"זה היה בלתי אפשרי לנצח בטור דה פראנס שבע פעמים מבלי לקחת סמים", הוא הוסיף. הוא לא הצליח להסביר מדוע החליט להתוודות דווקא עכשיו. "אין לי תשובה מדוע בחרתי להתוודות עכשיו. עבור רוב האנשים זה מאוחר וזו אשמתי. חזרתי על זה הרבה פעמים". וינפרי הקשתה: "קראת להרבה אנשים 'שקרנים'". ארמסטרונג השיב: אני יודע את האמת, והאמת היא לא מה שאמרתי כל השנים. היה לי סיפור חיים מיתולוגי שכולו לא היה נכון, זה היה שקר שחייתי. על השאלה מדוע הוא תבע אנשים למרות שידע שהם אומרים את האמת, הוא אמר: "רציתי לשלוט בכל מה שקורה. זה בלתי נסלח, אותם אנשים לא יסלחו לי לעולם. מה שאני עובר עכשיו הוא תהליך של בקשת סליחה. אני טעיתי, אתם צדקתם".

ארמסטרונג הכחיש כי דרש מחבריו לקבוצה להשתמש בסמים, אך הודה כי התנהג בבריונות ולדבריו, הוא לקח סמים עד 2005. "האם היית מאושר לאחר הנצחונות שלך"?, שאלה וינפרי, וארמסטרונג ענה: "באותו זמן לא הרגשתי רע עם זה, לא הרגשתי שאני עושה משהו אסור או מרמה. לאנשים שתמכו בי בזמנו מגיע להרגיש כעת נבגדים. אני מתכוון לבלות את שארית חיי בהתנצלות ובניסיון לזכות מחדש באמונם של אנשים."



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • גרג למונד הגיב:

    האיש הביא חרפה על הספורט בכלל, ועל אופניים בפרט. האנשים שהזמינו אותו לארץ יכולים להתבייש, ולא מובן מדוע בחרו להתקשט בביריון מתועב שענף האופניים לא התאושש ממנו עד היום.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג