מבחן מוצר לנעלי Nike Air Pegasus 29

חברת נייקי חוגגת 29 שנים לדגם הראשון של אייר פגסוס (Air Pegasus) עם השם המתבקש - 29 Air Pegasus. רבות השנים היא הפכה לקלאסיקה. ערן לוי יצא לבדוק את הנעל ומספר על החוויה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת נייקי חוגגת 29 שנים לדגם הראשון של אייר פגסוס (Air Pegasus) עם השם המתבקש 29 Air Pegasus. רבות השנים היא הפכה לקלאסיקה. ערן לוי יצא לבדוק את הנעל ומספר על החוויה

מאת:ערן לוי


במיתולוגיה היוונית יש יותר מסיפור אחד על לידתו של פגסוס. על פי האגדה הוא היה סוס בעל כנפיים ובנם של אלת הפחד המפלצתית מדוזה ואל האוקיאנוסים, הימים, רעשי האדמה – פוסידון.

לפני 29 שנים הוציאה חברת נייקי את דגם האייר פגסוס הראשון. במושגי השוק של נעלי הריצה הייתה זו רעידת אדמה, ההצלחה של האייר פגסוס, בשלושת העשורים שחלפו, הייתה מפלצתית וחוצת אוקיאנוסים. את השם הרוויחה, נעל הפגסוס של נייקי, כראוי.


חוויה אישית
פותח את קופסת הנעליים עם הריח החדש והנייר בתוך הנעל, השרוכים קשורים היטב כיאה לנעל חדשה עם רמת גימור גבוהה. Nike Air Pegasus, לגמרי משדרת קלאסה.

אני מוציא את הנעליים ונועל אותן. אפילו הנעילה קלה במיוחד – השרוכים עגולים ונעימים למגע וכף הרגל יושבת בדיוק במקום המדויק באמצע ללא תזוזות מיותרות.

לאחר שריכת הנעל, מורגשת היטב תפיסת העקב המצוינת. הכריות העבות והסוליה הגבוהה (העקב גבוה ב-12 מ"מ מקדמת הנעל) מעניקות לרגל תמיכה מושלמת. בנוסף לעקב לכל אורך כף הרגל מורגשת הסוליה העבה.



הפגסוס החדשה היא מסדרת Shield Pack‬ ושודרגה עם רשת נושמת אך הגנה בפני מים. לבעלי כפות רגליים שטוחות תיתכן אי התאמה מסוימת בהתאמת החלק הקדמי של הגפה (הרשת מעט רופפת).  



בשעת ערב נעימה, כשמזג האוויר מצוין והלחות נמוכה, ללא גשם יצאתי לריצה ראשונה עם הנייקי אייר פגסוס 29. חצי הק"מ הראשון בהליכה מהירה על מדרכה סטנדרטית וכבר הורגשה נוחיות הנעל. לאחר מכן, עברתי לריצה על כביש וכבר מתחילתה הורגשה תמיכת
הנעל בעקב כשכל נחיתה על כף הרגל נבלמה היטב על ידי הסוליה העבה וגמישות הנעל טובה.

לאורך הכביש היו גבשושיות בוץ ואבנים קטנות, שנותרו מהמערכת החורפית האחרונה, ופה יש להגיד שאפו ענק לנייקי על הן כמעט ולא הורגשו. בנוסף, מבנה הסוליה כמעט ואינו מאפשר לאבנים קטנות להיתפס.


סוליה בעלת אחיזה טובה אשר אינה מאפשרת לאבנים קטנות להיקלט בתוכה


בסיום הריצה ההרגשה הייתה מעולה, וכפות הרגליים לא הזיעו במיוחד ולא היו חמות – תודות לרשת הנושמת במעטפת החיצונית של הנעל.

הריצה השנייה עם הנעליים התקיימה במזג אוויר סגרירי יותר. בניגוד לריצה הראשונה, הפעם גרבתי גרבי כותנה עבים במיוחד ורצתי על כביש רטוב. הפעם, אחיזת הרגל הייתה טובה יותר, ולמרות הגרביים העבים כמעט ולא הייתה תחושה של חום וזיעה בכפות הרגליים. גם על מסלול רטוב, הנעל נתנה תחושת יציבות ותמיכה למניעת החלקה.

פרטים טכניים:

משקל-  289 גרם בלבד! (למידה 43 – 9.0 US)
מבנה הכללי:
רוחב רגיל MED.
גובה עקב (32mm)
קדמת כף רגל (20mm)
הפרשי גובה, עקבקדמת הנעל 12 מילימטר. סטנדרטי
פגאסוס 29+ קולקציית חורף 2013 הינם המשך לנעלי נייק Nike Air Pegasus +28.
הפגסוס מעניקה הגנה מושלמת לכף הרגל בזמן הפעילות.
נעל מקצועית לריצה, הליכה, אימון ושימוש יום יומי.
נעל ניטראלית רכה.
כרית אויר פנימית ZOOM AIR לכל אורך הנעל אשר מאפשרת נוחות ריצה מקסימאלית.
יחידה ארוכה של כרית אוויר ממוקמת מתחת לסוליה האמצעית לבלימה ושיכוך משופרים.
כרית בלימה משודרגת בעקב הנעל.
שיפור מבנה הנעלים,  בכף הרגל הפנימית., הופכן קלות וגמישות יותר.
שרוול פנימי המעוצב לטובת אחיזה משופרת של כף הרגל.
Cushlon foam – חומר המוזרק ישירות לתוך הסוליה ומעניק קשיחות וזמן חיים ארוך יותר לסוליה.
reflective material – (פסים רפלקטיביים לשעות החשכה).
גפה מרשת אוורירית ונושמת עם כיסוי של עור סינתטי המאפשרת לזיעה להתנדף, הגפה נותנת תמיכה מרבית והופכת את הנעל לקלת משקל.
ARCH – מערכת התומכת את כרית כף הרגל האמצעית ומאפשרת תנועה טבעית.
סוליה אמצעית- Phylon סוליה ארוכה מהעקב ועד לאצבעות.
סוליה חיצונית- BRS-1000 סוליה העשויה מגומי פחם. נמצאת בחלק התחתון
של הסוליה ולאורך כל כף הרגל.מעוצבת בצורה שמונעת החלקות.
ZOOM AIR – טכנולוגית שיכוך זעזועים בעלת יכולת תגובה גבוהה, ה – ZOOM AIR – סופגת את העומס ואז קופצת מייד בחזרה, כשהיא מעניקה לנועלת תגובה מדהימה בחלקיק השניה.
כרית האוויר נמוכת הפרופיל משאירה את כף הרגל קרוב יותר לקרקע לתחושה אופטימאלית ולתוספת יציבות.

מחיר: 649 ₪


28.11.2012


ערן לוי- מנהל אתר שוונג ביום ורץ מתלהב בלילה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג