עושה גלים: סגנית האלופה האולימפית ב-400 ו-800 חופשי עוברת למים פתוחים

ג'זמין קרלין הבריטית שסיימה שנייה אחרי קייטי לדקי בשני המשחים בריו 2016, התאהבה בשחייה במים פתוחים בקיץ שעבר ותתחרה בה באליפות אירופה הקרובה בסקוטלנד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשחייה הבריטית מייחסים חשיבות רבה לאליפות אירופה הקרובה מאחר והיא תתקיים בגלזגו שבסקוטלנד. השבוע פרסמו שם את סגל השחיינים לאליפות שימנה 43 שחיינים ושחייניות, ושם מאוד משמעותי שהיה חסר היה של ג'זמין קרלין, שהיא סגנית האלופה האולימפית במשחי 400 ו-800 חופשי, שנוצחה על ידי קייטי לדקי במשחקי ריו 2016.

גז'מין קרלין שחיינית בריטית

ג'זמין קרלין על הפודיום באליפות אירופה בבריכות קצרות בוינגייט | צילום: idobi

עוד כתבות בנושא
צפו בקליפ של משחה דולפין באשדוד 
הפרשה של קטינקה הוסזו ובעלה הרעידה את עולם השחייה 
שיא עולם מדהים לקייטי לדקי ב-1,500 חופשי 

התשובה הגיעה בהמשך רשימת הסגל של הבריטים, ומסתבר שקרלין בת ה-27 החליטה לעשות הסבה לשחייה במים פתוחים, למרות קריירה מאוד מוצלחת בבריכה, שכללה גם שתי מדליות זהב באליפות אירופה באותם משחים. באוגוסט היא תהיה חלק ממשלחת של 8 שחיינים בריטים לתחרויות המים הפתוחים בגלזגו.

כאן הכל התחיל. משחה "סרפנטיין"

בקיץ שעבר, קרלין השתתפה במשחה למרחק של מייל אחד בלונדון במשחה "סרפנטיין" (THE SERPENTINE SWIMMING), בעקבותיו החלה לשקול את ההסבה לשחייה במים פתוחים. מאז היא התחרתה בשני משחים של 10 קילומטרים במסגרת הסבב העולמי של פינ"א, מה שהספיק לה כדי להשתכנע לעזוב את הבריכה ולעבור לשחייה מסוג אחר לגמרי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג