מחממים מנועים: חנות ה"פופ אפ" של adidas למרתון, נפתחת!

הבוקר פתחה adidas, המלבישה הרשמית של מרתון סמסונג ת"א את חנות ה"פופ אפ" שלה בכיכר רבין, אשר מתפרסת על פני 600 מ"ר וימכרו בה מוצרי הספורט המובילים שלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לקראת מרתון סמסונג תל אביב אשר יתקיים ביום שיש הבא 26 בפברואר, פתחה הבוקר adidas, המלבישה הרשמית של המרוץ את חנות המרתון בכיכר רבין. חנות ה"פופ אפ" תתפרס על פני 600 מ"ר וימכרו בה מוצרי הספורט המובילים של adidas בהנחות משמעותיות ויאפשרו לרצים במרתון להיערך בהתאם למרוץ הקרוב. לצרכנים מצפה חווית קנייה ייחודית כאשר ייכנסו אל מתחם החנות ובו יוכלו ליהנות ממשחקים נושאי פרסים, מיצגים, הטבות וחשיפה לשכלולים העדכניים ביותר בעולם טכנולוגיות הספורט.

73297.3

בחנות המרתון יוכלו המשתתפים במרוץ לאסוף את הערכה הכוללת את חולצת המרתון הרשמית של אדידס

עוד כתבות לקראת מרתון סמסונג ת"א
דרך צלחה: מסלול ה-10 ק"מ במרתון סמסונג ת"א
הכל בראש? הכנה מנטלית לרצי חצי מרתון
נוהל שתייה: מה כמות המים שצריך לשתות במרתון?

המעוניינים לרכוש נעלי ריצה יוכלו לקבל התאמה אישית ומקצועית בטכנולוגיה חדשה ובלעדית של adidas שתיחשף לראשונה בארץ, בה אין צורך עוד לחלוץ נעלים בכדי לסרוק את הרגל. הראן ג'יני (Run genie) שיושק בחנות המרתון, לראשונה בעולם, הוא מכשיר קטן המתחבר לנעליים ומזהה תוך כדי הליכה את מבנה כף הרגל והתנועה שלה. לצורך ההשקה יגיעו במיוחד שני נציגים מהמטה הגלובלי ויסייעו בתפעול.

בחנות המרתון יוכלו המשתתפים במרוץ לאסוף את הערכה הכוללת את חולצת המרתון הרשמית של אדידס שהושקה בחודש שעבר או לרכוש אותה ב-169.9 שקל. במסגרת זו תהיה הנחה של 25% על כל החנות.

ימי הפעילות של החנות: 17.2 -25.2 , שעות : 10:00 – 22:00 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג