לאחר 514.5 ק"מ הסתיימה תחרות האולטרה ברזל במרתון כפול

בתום שלושה ימים של תחרות שהחלה במשחה 10 ק"מ בכנרת, הסתיימה היום תחרות האולטרה ברזל "אולטרה צ'אלנג' רימונים" במרתון כפול ולאחר שהמתחרים שרפו לאורכה לא פחות מכ-30 אלף קלוריות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היו אלו שלושה ימים ארוכים עבור המשתתפים בתחרות האולטרה ברזל "אולטרה צ'אלנג' רימונים", שהזינוק אליו התחיל ביום שלישי בכנרת. תחרות האולטרה ברזל מוכרת בעולם ומתקיימת בפלורידה ומחולקת כך שבכל יום מתוך השלושה עושים הספורטאים ענף אחר מהטריאתלון למרחק ארוך. אם שאלתם את עצמכם כמה קלוריות נשרפות לאורך כל התחרות, התשובה היא שמדובר ב-30 אלף קלוריות. התחרות שהחלה לפני יומיים הפגישה את 13 המתחרים שזינקו בכנרת למשחה של 10 ק"מ ולאחר מכן לרכיבה של 145 ק"מ עד לצומת הלידו בים המלח.

תמונה קבוצתית לפני הזינוק למרתון הכפול | צילום ניר עמוס

ביום השני זינקו המתחרים לחלק השני של הרכיבה שכללה 275 ק"מ שהתפרסו מים המלח עד אילת. ביום הזה סבלו הרוכבים, שבדרך כלל מתפללים ב"תפילת הדרך" שלהם לרוח גבית, לרוח פנים שהקשתה אך עימתה אותם עם האתגר. היום השלישי שהוזנק היום כלל מרתון כפול עם קטע ריצה למרחק 84.5 ק"מ, שיצא מאילת ליטבתה וכל הדרך בחזרה.

"היתה זו תחרות מדהימה", אמר לשוונג, אייל פרל שהגיעה שני כללי בסיכום כל הזמן של שלושת ימי התחרות, "היו אלו שלושה ימים של טירוף חושים עם צוות מדהים. ביום הראשון היה לנו קור אימים ורוחות פנים שסבלנו מהם, ביום השני ברכיבה היתה רכיבה גיהנום עם רוחות פנים חזקות מאוד והיום היה סך הכל בסדר. התנחמנו".

זינוק למרתון הכפול למרחק 84.5 ק"מ | צילום: ניר עמוס

על היום הראשון של אולטרה צ'אלנג' – היכנסו

לסיכום ותוצאות היום השני של האולטרה צ'אלנג' – היכנסו

תוצאות היום השלישי בריצה

אייל פרל, בזמן של 8:32:22 שע'

רועי פלג, בזמן של 8:45:22 שע'

איציק גרשון, בזמן של 8:48:37 שע'

תוצאות המנצחים הכלליים בשלושת הימים

1. רועי פלג מנצח כללי, בזמן של 27:22 שע'

2. אייל פרל במקום השני, בזמן של 27:39 שע'

3. מתן פרטמן במקום השלישי, בזמן של 28:28 שע'

צילומים: ניר עמוס

ניצח ביום השלישי בקטע הריצה. אייל פרל

 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג