יצאה לדרך תחרות האולטרה ברזל "אולטרה צ'אלנג' רימונים"

אם תחרות איש ברזל לא מספיקה לכם, אז הבוקר הוזנקה תחרות האולטרה ברזל למרחקים של 10 ק"מ שחייה, 420 ק"מ רכיבה וריצה 84.5 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

13 מתחרים הוזנקו היום (שני) ב-7:00 בבוקר לתחרות "אולטרה צ'אלנג' רימונים", המיועדת לרצי אולטרה, שחיינים ורוכבי אופניים, מחוף גלי כנרת שבטבריה. התחרות תימשך שלושה ימים והמסלולים שנקבעו לתחרות הם: שחייה למרחק 10 ק"מ בכנרת, לאחר מכן רכיבה של 145 ק"מ עד לצומת הלידו. בתום היום הראשון הגיע רועי פלג ראשון לקו הסיום. מחר (רביעי) תתקיים ההזנקה השנייה עם רכיבה למרחק של 275 ק"מ מצומת לידו לכיוון אילת, בסיומה יגיעו המשתתפים למלון רימונים אילת. ביום האחרון (חמישי) תתקיים ההזנקה השלישית עם קטע הריצה למרחק 84.5 ק"מ ליטבתה וחזרה.

לסיכום ותוצאות היום השני של האולטרה צ'אלנג' – היכנסו

לסיכום ותוצאות היום השלישי והאחרון של האולטרה צ'אלנג' – היכנסו

שחייה למרחק 10 ק"מ בכנרת | צילום: ניר עמוס

סך כל המרחקים בתחרות הם: שחייה של 10 ק"מ בכנרת, רכיבה לאורך 420 ק"מ וריצה במסלול של 84.5 ק"מ באזור אילת. התחרות כמובן מיועדת לאנשי ברזל, שחיינים, רוכבי אופניים ומרתוניסטים אשר יאתגרו את עצמם מדי יום מחדש באתגרים אלו והיא מתקיימת תוך עמידה בלוחות זמנים ובחוקי תחרות כיאה לתחרויות בינלאומיות זהות המתקיימות בחו"ל.

13 מתחרים הוזנקו למרחק כולל של 514.5 ק"מ | צילום: ניר עמוס

"מדובר בתחרות המציבה אתגרים, עומסים וקשיים גדולים בפני המשתתפים", מספר אייל פרל הוגה ויוזם תחרות האולטרה צ'אלנג' יחד עם אריאל הלר, "בתחרות זו הקשיים עימם נדרשים המתחרים להתמודד הינם פי 3 ויותר מתחרות איש ברזל".

תוצאות היום הראשון

מקום ראשון רועי פלג בזמן של 8:15:35 שע'

מקום שני מתן פרטמן בזמן של 8:40:30 שע'

מקום שלישי אריאל הלר בזמן של 8:43:54 שע'

צילומים: ניר עמוס





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג