"זה הניצחון הגדול ביותר שלנו"

במסיבת העיתונאים להשקת מרתון ירושלים, דיבר ראש העירייה ניר ברקת על הרצים שמגיעים מרחבי העולם להשתתף באירוע הגדול של עיר הבירה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת פתח את מסיבת העיתונאים לקראת מרתון ווינר ירושלים ודיבר על הבעת האמון בעיר שהוא רואה, בהגעת רצים מרחבי העולם למרתון. "הרכבת האווירית הצפויה להגיע לבירה היא הבעת האמון הטובה ביותר בירושלים ובמדינת ישראל. אנו עדים לשיא של כל הזמנים בהתעניינות העולם במרתון והדבר מרגש במיוחד שכן השנה אנו מצדיעים ל-50 שנות איחוד העיר. בחרנו להשיק את המרתון בטיילת ארמון הנציב, בה הכה הטרור לאחרונה, כי זו התשובה הטובה ביותר למבקשים לפגוע בשגרת חיינו. למעלה מ-30 אלף רצים, יותר מבכל שנה אחרת, וזינוק של יותר מחמישים אחוז במספר הרצים מחו"ל. זה הניצחון הגדול ביותר שלנו. מרתון ירושלים הפך לאירוע ספורטיבי בינלאומי מהשורה הראשונה, שמכניס מיליוני שקלים לטובת העסקים המקומיים ולרווחת תושבי העיר וששם את ירושלים על ראש שמחת העולם".

הג'ודוקא אורי ששון (משמאל) ישתתף במרתון במסגרת עמותה אליה הצטרף | יונתן זינדל/פלאש 90

כיצד להתאמן לעליות ולירידות של מרתון ירושלים

המרתון ייערך זו הפעם השביעית ואל ראש העירייה הצטרף השנה הג'ודוקא אורי ששון שזכה במדליית הארד במשחקים האולימפיים של ריו. הג'ודוקא הבינלאומי של ישראל גם פעיל בעמותת "שלווה", אשר חבריה ירוצו במסגרת מסלול הצדקה הגדול בישראל, אשר ייערך במסגרת המרתון השנה. ששון דיבר על החיבור שלו כבן העיר למרתון ואמר: "ארגון שלווה יקר מאד לליבי ובמרתון ירושלים אוביל את קבוצת הרצים של שלווה במרוץ הקהילות המסורתי. ארגון שלווה הוקם מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לאנשים עם מוגבלויות אינה צריכה ליפול רק על המשפחה בה נולדו. ראייה זו מאד מתחברת אליי ובשנה האחרונה נרתמתי לעזרת שלווה ושמחתי לתרום את חליפת הג'ודו מהמשחקים האולימפיים שלי כדי לעזור לאלה הזקוקים וראויים לתמיכת הקהילה ומעוניינים להיות חלק ממנה".

המרתון יתקיים ב-17 במארס והוא למעשה סוגר את עונת המרתונים שהתחילה בינואר עם טבריה ולפני כשבוע בתל אביב. הנרשמים יוכלו לבחור ממגוון מקצים: מרתון מלא וחצי מרתון ומקצים של 10 ק"מ, 5 ק"מ תחרותי, 5 ק"מ עממי ואף מרוץ משפחות למרחק של 1.7 ק"מ. מרוץ הקהילות והצדקה הגדול יוזנק למרחק של 800 מ' וצפויים להשתתף שם כ-6,000 רצים ורצות.

צילום: יונתן זינדל/פלאש 90




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג