הושק באופן רשמי מרתון ווינר ירושלים 2016

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר בפתח דבריו במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום לרגל השקת מרתון ירושלים כי "בשנה בה ירושלים סובלת מגל טרור שברנו את שיא הנרשמים מחו"ל, היא עדות לעוצמתה של ירושלים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת השיק היום את מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי ה-6 שיתקיים ביום שישי ה-18 במארס 2016. אירוע השקת המרתון התקיים על גג מרכז נוטרדאם הסמוך לעיר העתיקה, ממנו נשקפת תצפית לעבר העיר העתיקה ולחלק מהמסלול אותו יעברו הרצים השונים. את האירוע הנחה חבר שלישית "מה קשור" – אסי ישראלוף שירוץ אף הוא במרתון למען עמותת "כתף לכתף" לשיקום וקידום משפחות במצוקה.

73942.1

"המרתון הוא נדבך מרכזי בחיי התרבות והקהילה בירושלים ומכניס מדי שנה מיליוני שקלים לעיר". ניר ברקת | צילום: פלאש 90

עוד כתבות לקראת מרתון ווינר ירושלים
איך מתכוננים למסלול, לעליות ולירידות של מרתון ירושלים?
לקראת מרתון ירושלים: מדריך תזונה למקצה חצי מרתון
אימוני העליות שאתם זקוקים להם לקראת מרתון ירושלים

רצים מ-60 מדינות

"העובדה כי בשנה בה ירושלים סובלת מגל טרור שברנו את שיא הנרשמים מחו"ל, היא עדות לעוצמתה של ירושלים וליוקרתו הבינלאומית של מרתון ווינר ירושלים", אמר בפתח דבריו ראש העיר של ירושלים ניר ברקת, "זו תהיה הנאה צרופה לחלוק את המסלול עם האנשים מכל העולם – בין אם מדובר בארצות קטנות ואקזוטיות ובין אם קבוצות רצים גדולות שמגיעות מארה"ב, אירופה וגם כ-160 רצים מסין. המרתון הוא נדבך מרכזי בחיי התרבות והקהילה בירושלים ומכניס מדי שנה מיליוני שקלים לעיר – סיוע מהותי לבעלי עסקים, מסעדות ומלונות, וודאי בתקופה שכזו. אנחנו ממשיכים להוכיח לעולם כי אין כמו ירושלים וכי לא ניתן למפגעים ולאיומי הטרור לשתק את שגרת חיינו. אני קורא לכולם לבוא ולקחת חלק באירוע המרגש הזה, בין אם בשדרת הרצים ובין אם כחלק הקהל המעודד בצדי הדרך לאורך נופיה ואתריה היפיפיים של ירושלים ולחוות חוויה בלתי נשכחת".

73942.3

אסי ישראלוף (משמאל) מ"מה קשור" ירוץ אף הוא במרתון למען עמותת "כתף לכתף" | צילום: פלאש 90

עד כה נמסר ממארגני המרתון כי נרשמו למרוץ כ-2,400 רצים מחו"ל ועוד אלפי רצים ישראליים. בין היתר יגיעו לישראל במסגרת המרתון רצים ממדינות ובהן: ממצרים, ירדן, טורקיה, סמואה, נפאל, הודו, אינדונזיה, איי סיישל, האיטי, גרנדה, בליז, טרנידד וטובגו, מונקו, ג'מייקה, הונג קונג, לוקסמבורג, ארצות הברית, אוסטרליה וניו זילנד, סקנדינביה, בריטניה, ברזיל, סין, רוסיה ועוד מדינות נוספות. לאורך שנות קיומו הפך המרתון לאבן שואבת לתיירות בינלאומית ולמקור הכנסה מרכזי לעיר ולעסקים בעיר שייהנו מעשרות אלפי אנשים שילונו במלונות, יאכלו במסעדות העיר, יבלו במוסדות התרבות ויכניסו מיליונים לעסקים בעיר.

73942.2

עד כה נרשמו 160 רצים סינים למרתון. ניר ברקת | צילום: פלאש 90

המקצים במרתון ירושלים

המרתון יכלול גם השנה שבעה מקצים ובהם מרתון מלא, מרץ חצי מרתון, 10 ק"מ, מרוץ עממי למרחק של 5 ק"מ, מרוץ קהילות למרחק של 800 מטר ומקצה אופני יד של כ-16 ק"מ.  גם השנה, בפעם השנייה, יתקיים מקצה מיוחד שיוקדש למשפחות באורך של 1.7 ק"מ. ההרשמה למקצה נעשית באופן משפחתי וכל בני המשפחה מקבלים מספר רץ זהה וחולצות מרתון; בסיום המקצה מחולקות מדליות לכל אחד מהמשתתפים ומגנטים משפחתיים. במקצה זה ירוצו מאות משפחות ועד-כה נרשמו לו כבר 1,056 רצים, זאת לעומת 82 בשנה שעברה. הרץ הצעיר ביותר יהיה בן 8 חודשים בלבד, בנו של חבר מועצת העיר חנן רובין, שיזם את מרוץ המשפחות בשנה שעברה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג