בזמן שישנתם: שחה 96 ק"מ במשך 24 שעות

סבסטיאן קאראס הפולני ניסה לשבור את שיא גינס בשחייה למשך 24 שע' בבריכה קצרה של 25 מ', כאשר בכל 40 דק' ביצע הפסקה יזומה כדי לאכול ולשתות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשנים האחרונות כבר התרגלנו לראות אתגרים משוגעים כמו ריצות של 24 שעות והרבה יותר מזה, רכיבות שטח, אפילו רכיבה על טריינר למשך 24 שעות וגם שחייה של 24 שעות במים פתוחים. אבל זה לא נגמר בזה, ומסתבר שיש כאלה שמסוגלים לשחות במשך 24 שעות בבריכה של 25 מטרים.

צ פ ו || סבסטיאן קאראס בתום המשחה

מי שעשה את זה בשבוע שעבר היה שחיין פולני בשם סבסטיאן קאראס, שקיווה לשבור שיא גינס עתיק שמחזיק מעמד משנות השמונים (לא היו מספיק "משוגעים" כדי לנסות לשבור אותו) ובסופו של דבר הסתפק בשיא פולני כששחה בסך הכל למרחק של 96 ק"מ ו-850 מטרים. שיא העולם של אנדראס פורבאסה השבדי עומד על 101.9 ק"מ.

קאראס, שגם צלח ב-2015 את תעלת למאנש בזמן מרשים של 8 שעות ו-48 דקות, סיפר אחרי 24 שעות של שחייה: "המטרה שלי היתה להוציא מהראש את המחשבות על כמה זמן נותר לי לשחות. הידיים שלי נראות כמו של בן 70 והשרירים כואבים, אבל זה היה שווה את זה".

בכל 40 דקות ביצע קאראס הפסקה יזומה כדי לאכול ולשתות, וכך במשך 24 שעות. גם אם הוא לא סיים בסופו של דבר עם שיא גינס, מבחינתו זה היה אימון מצוין לקראת האתגר הבא שלו, שיהיה חציית הים הבלטי בשחייה למרחק של 100 קילומטרים.

הפסקה לתזונה בכל 40 דקות | צילום: פייסבוק של סבסטיאן קאראס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג