שווה את המאמץ: המנצחים בישראמן אילת יזכו בכרטיס טיסה לאיי סיישל

על מנת להפוך את התחרות בין הישראלים למותחת יותר, תעניק חברת התעופה "אייר סיישל" כרטיס טיסה למנצח ולמנצחת הישראלים במרחק המלא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סוף השבוע האחרון של ינואר יהיה שייך לאנשי הברזל שידרימו להתחרות למרחק של 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ולקינוח ריצת מרתון. בבוקר יום שישי, 31 בינואר, תוזנק באילת תחרות איש הברזל הישראלית, הישראמן. התחרות נחשבת לאחת מעשר תחרויות איש הברזל הקשות בעולם. לאירוע הבינלאומי מגיעים משתתפים מכ-20 מדינות. בסוף השבוע, הופכת אילת למוקד עלייה לרגל עבור מתחרים רבים למרחקים של איש ברזל מלא (226 ק"מ), חצי איש ברזל (113 ק"מ) ובמקצי השליחים (שלשות).

לאחר כל המאמץ הזה מגיע למנצחים לנוח | צילום: דארן ווילר

על מנת להפוך את התחרות בין הישראלים למותחת יותר, תעניק חברת התעופה "אייר סיישל" כרטיס טיסה למנצח ולמנצחת הישראלים במרחק המלא. כך יוכלו המנצחים ליהנות לאחר תקופת אימונים ארוכה ואינטנסיבית להתאושש באחד המקומות שנחשבים לרגועים וליפים בעולם.

סיישל: 116 איים של שלווה

מאת: לירון בוננו שטרן

הטיסה הישירה של חברת התעופה "אייר סיישל" מביאה את הנוסעים לאי מקץ שש וחצי שעות בלבד, ישירות אל לב-לבו של האי מאהה (Mahe) – האי הגדול בקבוצת הארכיפלג של איי סיישל. ארכיפלג סיישל מורכב מ-116 איים קטנים, זעירים ובינוניים, חלקם בלתי מיושבים. האיים מאופיינים בצמחיה נדירה ובעלי חיים מיוחדים שגדלים בעיקר שם. האי הגדול ביותר, עליו ממוקם שדה התעופה הבינלאומי ועיר הבירה ויקטוריה, נקרא מאהה וכאן גם שוכנים חלק ניכר מבתי המלון ואזורי התיירות המבוקשים. התייירות בסיישל היא עניין מורכב. מצד אחד, זהו אחד מענפי ההכנסה העיקריים של הרפובליקה העצמאית של סיישל. מצד שני, במטרה לשמר את יופיו הנדיר של הטבע, הצמחייה העשירה ובעלי החיים, הממשל המקומי מקדם בזהירות רבה מיזמי תיירות ולא מרבה בבנייה לגובה.

שש וחצי שעות בלבד ואתם בגן עדן | צילום באדיבות חברת התעופה "איי סיישל"

קשה לחשוב על אי יותר ידידותי מסיישל. התושבים המקומיים נעימים ואדיבים, דוברי ניב צרפתי מקומי שנקרא “קריאולית” אבל מבינים ודוברי אנגלית מצוינת. גם בעלי החיים באיי סיישל מאירי פנים. זהו אחד המקומות היחידים על פני כדור הארץ, בו לא תמצאו חיות ארסיות או מסוכנות לאדם. כאן גרים בשלווה ואהבה ציפורים נדירות, צבי ענק עופות מים וכמובן שלל דגים מרהיבים וצבעוניים במיוחד.

לצד שייט, צלילה ושנורקלינג, אחת הפעילויות האהובות על הנופשים בסיישל היא Island Hoppping, כלומר לקפוץ במרחק קצר של שייט או טיסה, לאחד האיים הסמוכים לאי הגדול ולגלות את הטבע, בעלי החיים והחופים המרהיבים שבאיים השכנים.

את השלווה הזו אתם בוודאי מכירים היטב מהתמונות | צילום: shutterstock

שניים מהאיים הפופולריים ביותר על התיירים הם פרלין ולה-דיג, אליהם גם ניתן להגיע בקלות רבה במעבורת, לטיולי יום. האי פרלין (Praslin) הוא האי השני בגודלו בסיישל. כאן תמצאו את שמורת הטבע ואלה דה מה (Vallée de Mai) המתפארת בעצי קוקוס מרהיבים ובתוכי השחור המקומי. באי לה דיג (La Digue) לעומת זאת, נמצאים כמה מהחופים המפורסמים והיפים ביותר של סיישל, שאתם בוודאי מכירים היטב מהתמונות.


תוכן שיווקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג