שביל הנחש ב 5 דקות ו- 60 קמ"ש

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

לראשונה בעולם: במבצע אקסטרים חסר תקדים, אשר נערך לרגל השנה החדשה רכב האקסטרימיסט
דן דורון, מכוכבי ה"דאון היל" המובילים בארץ, במורד המצדה דרך שביל הנחש, הידוע כאחד השבילים המסוכנים בעולם



באישון לילה, הגיע רוכב האופניים דן דורון (25) לאתר ההיסטורי מצדה במטרה לבצע פעילות ייחודית וראשונה מסוגה בעולם, ואולי המאתגרת ביותר בחייו המקצועיים: ירידה של שביל הנחש המפותל והתלול בסגנון ה"דאון-היל", סגנון רכיבת שטח המאופיין בקפיצות מרובות ואתגרים טכניים קשים, ומשויך לקטגוריית האקסטרים. עם אור ראשון, בשעה 6:40 לפנות בוקר, יצא דורון לדרך ההררית והמסוכנת אותה צלח בזמן של כ- 5 דקות. במהלך הרכיבה הגיע דורון למהירויות גבוהות ביותר לרכיבת "דאון-היל" של כ- 60 קמ"ש.

הרעיון לרדת את שביל הנחש עלה במוחו של דן דורון לפני מספר שנים וזהו למעשה חלומו של כל רוכב אופניים מקצועי בישראל. דורון פנה לרד בול ישראל, המותג המלווה אותו ומעניק לו חסות במסגרת פעילויותיו כספורטאי אקסטרים בינלאומי. אנשי רד בול "נדלקו" על הרעיון וראו בו פוטנציאל.


ראוי לציין כי דורון ניסה לבצע את הירידה מהמצדה באופניים לפני מספר חודשים, אך לרוע המזל נפל, הובהל לביה"ח שם הובחן כי פציעתו לא תאפשר לו להמשיך בפרויקט.

צוות רד בול ודן דורון תכננו את הפעילות במשך מספר חודשים , היה מורכב מכ- 15 אנשי מקצוע מתחומים שונים אשר היו אמונים על ביצוע המשימה בצורה הטובה ביותר, ביניהם אנשי לוגיסטיקה, תפעול, צילום ורפואת שטח.


דן דורון הינו אקסטרימיסט בתחום האופניים זה שנים רבות, לאחרונה (אוגוסט 08) קטף דורון את המקום ה- 22 באליפות קנדה הפתוחה בזמן של 3.33.7 דקות !!!.
דן דורון: "הירידה את שביל הנחש באתר המצדה מהווה עבורי נקודת ציון חשובה ביותר בקריירה המקצועית. זה היה אתגר גדול והצלחתו לא הייתה מובנת מאליה עבורי, ניגשתי למשימה אחרי הכנות רבות. אני שמח שחברת רד בול הסכימה "לתת לי כנפיים" ותמכה בי בדרך לבצע את משימת האקסטרים המטורפת הזו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג