קפיצה לילית

יוחאי הלוי ינסה לנצל את האוויר הנעים יותר של שעות הערב המאוחרות כדי לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בקפיצה משולשת – הוא, כמו האחרים, זקוקים מאוד לעידוד הקהל שדחף אותו לשיאו האישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יוחאי הלוי ינסה לנצל את האוויר הנעים יותר של שעות הערב המאוחרות כדי לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בקפיצה משולשת – הוא, כמו האחרים, זקוקים מאוד לעידוד הקהל שדחף אותו לשיאו האישי

מאת:אורן בוקשטיין – דובר איגוד האתלטיקה


אלוף ישראל בקפיצה משולשת, יוחאי הלוי, אינו איש של הצהרות טרום תחרותיות, אבל די ברור שהמטרה הגדולה שלו כעת היא קביעת הקריטריון לאליפות העולם, הישג אותו הוא מרגיש בגופו כבר זמן רב ואפילו היה קרוב אליו מאוד באליפות ישראל. אם שואלים אותו מה עשה לו את זה באותה אליפות, אחת התשובות המיידיות שלו היא הקהל והעידוד אותו הוא קיבל באותו ערב.

יוחאי הלוי

יוחאי הלוי, ראשון מימין (צילום: תמר ברניס)


זה מה שיוחאי צריך גם הפעם, ואולי באחת ההזדמנויות האחרונות שלו לקבוע את הקריטריון המיוחל, הוא זקוק לקהל שיעודד אותו ויהיה שותף יחד אתו בהישג. הלוי זקוק לקפיצה של 16.85 מ' כדי להגיע לקוריאה ולנסות לקבוע שם את הקריטריון ללונדון, אבל קוריאה תחילה. בתחרות הקפיצה המשולשת ביום חמישי ישתתף גם בן אימרגוט שחזר לאחרונה לכושר מצוין.

נוסף לתחרות הקפיצה המשולשת, הישראלי הטרי, דונאלד סנפורד ישתתף בתחרות ריצת ה-400 מ'. בספרינט הקצר ל-100 מ' ינסה דמיטרי גלושצ'נקו לשפר את תוצאת השנה שלו שעומדת על 10.49 שנ', אחרי שבשבוע שעבר קבע 10.55 שנ'. צבי בלון ואלכס ארונוב ינסו, בין היתר בעזרתו של גלושצ'נקו, לשפר את שיאיהם האישיים בריצה זו.

מוקדים נוספים בתחרות יהיו בריצת 300 מ' בה ינסה יורי ביכמן לשפר את ההישג הטוב ביותר לנוער שנקבע במקצוע זה בו לא מוכר שיא, הישג השייך ליהודה מורלי משנת 1986 ועומד על 35.00 שנ'. לצדו של ביכמן ירוצו גם איליה אליגולשווילי וחי כהן.

בבור הקפיצות ניבה זיו תנסה לשפר את הישג השנה שלה במשולשת, ואילו ברוחק יתחרו שני אתלטי ראשל"צ, אלכס טרמבאץ' וינון ישראלי זה נגד זה. רותם בטאט-גולן בין הנשים תנסה לשפר את שיאה האישי. עשהאל ארד שהגיע לאליפות ישראל עם פציעה שמנעה ממנו האלות חלקות, ינסה לשפר את תוצאת השנה שלו בהטלת כידון.

ניבה זיו

ניבה זיו, שניה מימין (צילום: תמר ברניס)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג