פרסום ראשון: פירוט מלא וסופי של המסלולים החדשים במרתון סמסונג תל אביב 2014+

חיכיתם לראות באילו רחובות עוברים המקצים החדשים במרתון סמסונג תל אביב? בכתבה הבאה תוכלו לראות את הפירוט המלא של המסלולים השונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חיכיתם לראות באילו רחובות עוברים המקצים החדשים במרתון סמסונג תל אביב? בכתבה הבאה תוכלו לראות את הפירוט המלא של המסלולים השונים

מאת:מערכת שוונג


נרשמים רבים למרתון סמסונג תל-אביב, ציפו בכיליון עיניים לפרסום המסלולים החדשים. אתמול (שני), חמישה ימים לפני סיום ההרשמה המוקדמת, פורסמו המסלולים באתר ובעמוד הפייסבוק של המרתון וזכו לתגובות, בעיקר מצד רצי המרתון וחצי המרתון שזכו לשינויים משמעותיים במסלול.

מערכת שוונג ביקשה ממטה המרתון לראות את השינויים המרכזיים במסלולים, ולהלן התוואי של ארבעת המקצים:



מרתון (ואופני יד):

רצי המרתון יזנקו בשדרות רוקח ויעלו דרך שדרות לוי אשכול והכביש העוקף (2040), עד מתחם סי-אנד-סאן. את הדרך חזרה יעשו דרך טיילת תל ברוך, יחצו את גשר רידינג וייכנסו לנמל תל-אביב.



                         
נמל תל אביב ממעוף הציפור צילומים: רונן טופלברג




משם יזכו למסלול אורבאני שעובר בכל האטרקציות המרכזיות בעיר: טיילת החוף, נמל יפו ופארק מדרון יפו (החידושים המרכזיים של מסלול המרתון), חזרה ברחוב הירקון, אלנבי, שדרות רוטשילד, מרמורק, רחוב החשמונאים, עזריאלי ורחוב קפלן (כולל מתחם שרונה המחודש שכבר בשלבי סיום), כיכר התרבות, שדרות רוטשילד, אלנבי וצפונה בירקון אל שדרות נורדאו, דיזנגוף, שדרות בן גוריון, כיכר רבין, אבן גבירול וחזרה דרך הספורטק בנתיב נפרד אל שער הסיום ומתחם הסיום – שניהם ייחודיים ונפרדים למרתוניסטים.



השעה בה מוזנק המרתון, מביאה לכך שהרצים יגיעו לרחובות המרכזיים בשעה בה העיר כבר מתעוררת וחיה, ולכן יזכו למעודדים רבים שכבר ייצאו לרחובות. 



חצי מרתון:

רצי חצי המרתון הרוויחו בגדול, עם מסלול שעובר במתחמים הלוהטים ביותר בעיר וברחובותיה המרכזיים. לאחר הזינוק ברוקח הרצים ירדו ברחוב הירקון עד רחוב גורדון, שם יתמזגו עם טיילת החוף עד לבית האופרה (רחוב אלנבי).

                                        שדרות רוטשילד.ריצה בלב העיר ההומה

משם ימשיכו למסלול דומה, אם כי מקוצר, לזה של המרתוניסטים: שדרות רוטשילד, הקפה של כיכר התרבות, חזרה באלנבי וברחוב הירקון עד שדרות נורדאו, דיזנגוף, כיכר רבין ואבן גבירול עד שדרות רוקח ומשם ישעטו לעבר נקודת הסיום.

10 ק"מ:

גם רצי 10 הקילומטרים זכו לחידושים השנה. בשל הזינוק בצד הצפוני של העיר, הם יכולים לגוון עם רחובות שקודם לא זכו לרוץ בהם, כמו רוב רחוב דיזנגוף, שדרות בן גוריון ואבן גבירול – מקומות שיזכו למעודדים רבים ולחגיגה גדולה, בעיקר בשל השעה האטרקטיבית בה מוזנקים הרצים.




5 ק"מ:


עיקר החידוש במסלול זה הוא בכך שהוארך מ-4.2 ק"מ ל-5 ק"מ. המסלול עובר בשדרות רוקח וכך הרצים יכולים לספוג את האווירה של אירוע הריצה הגדול במדינה ולרוץ לצד רצי חצי המרתון ו-10 הקילומטרים שיהיו בדרכם חזרה לקו הסיום.


ההרשמה המוקדמת והמוזלת למרתון סמסונג תל-אביב מסתיימת במוצ"ש הקרוב, 30.11.

26.11.2013








אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג