נועם נאמן ודנה לוין אלופי ישראל בריצת 3000 מ' מכשולים

נועם נאמן זכה בתואר האליפות בין הגברים כשהוא מקדים את איתי מגידי ממכבי ת"א בריצת 3,000 מ’ מכשולים. בריצה לנשים ניצחה דנה לוין והוכתרה לאלופת ישראל. בריצת שליחים 100X4 מ’ ניצחה בין הגברים קבוצת מכבי תל-אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נועם נאמן זכה בתואר האליפות בין הגברים כשהוא מקדים את איתי מגידי ממכבי ת"א בריצת 3,000 מ’ מכשולים. בריצה לנשים ניצחה דנה לוין והוכתרה לאלופת ישראל. בריצת שליחים 100X4 מ’ ניצחה בין הגברים קבוצת מכבי תל-אביב

מאת:שוונג תקשורת


באליפות ישראל בריצת 3,000 מ’ מכשולים שהתקיימה באצטדיון האתלטיקה בהדר-יוסף, נועם נאמן מהפועל חולון זכה בתואר האליפות בין הגברים כשהוא מקדים את איתי מגידי ממכבי ת"א. נועם סיים את הריצה בתוצאה 9:08.60 דקות והוא רץ לבד בראש לאורך כל התחרות. מגידי סיים את הריצה בתוצאה 9:11.18 דקות.

בריצה לנשים ניצחה דנה לוין, מהפועל אתלטי אורן השרון, והוכתרה לאלופת ישראל בתוצאה 11:24.96 דקות. היא הקדימה את אלופת אשתקד מיגל אטיאס שסיימה בתוצאה 11:32.45 דקות.


נועם נאמן – אלוף ישראל

לדנה לוין ולנועם נאמן זהו תואר אליפות ראשון במרחק זה. מאמנם של השניים, עמית נאמן ציין לאחר הריצה: "נועם רץ לבד לאורך התחרות ובדידות זו לא סייעה בידיו לקבוע הישג טוב. לדנה זאת ריצה ראשונה במרחק זה. אילו התחרות היתה מתקיימת על על מסלול טוב היינו יכולים לראות תוצאות טובות יותר".

באליפות ישראל בריצת שליחים 100X4 מ’ ניצחה בין הגברים קבוצת מכבי תל-אביב, בתוצאה 41.56 שניות. קבוצת מכבי ת"א היתה מחוזקת בראובן מג’ולה והיות שאין לו אזרחות מלאה נמנע התואר מן הקבוצה. הפ. עמק חפר שסיימה במקום השני זכתה בתואר אלופת ישראל בתוצאה 42.58 שניות. בין הנשים זכתה מכבי י.ג. ראשל"צ בתואר אלופת ישראל לאחר שקבעה 48.10 שניות.

עמק חפר זכתה גם בתואר האליפות לגברים בריצה ל-400X4 מ’, לאחר שסיימו ראשונים בתוצאה 3:16.96 דקות, הישג זה רחוק ב- 90 מאיות בלבד מהשיא הישראלי לאגודות. עירוני ירושלים סיימו במקום השני בתוצאה 3:18.40 דקות. בריצה המקבילה לנשים זכתה מכבי י.ג. ראשל"צ גם בדאבל לאחר שניצחו בתוצאה 4:00.15 דקות.

אליפות ישראל בריצות שליחים 200X4 מ’ ו-800X4 מ’ תמשך היום באצטדיון הדר-יוסף.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג