מרוץ הנשים השני בראש העין, 12 באוקטובר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רן שילון







כל מי שעמד על קו ההתחלה של כל תחרות ריצה יכול להרגיש את המתח ואת הלחץ של הרצים. חוץ מהרעש האינסופי של הכרוז ושל המוזיקה, קהל הרצים שקט ומתוח…

לא כך במרוץ של נשים בלבד. האוירה בקו הזינוק היא של קרנבל. קשה לשמוע את הכרוז בתוך הדיבורים, הקריאות והפרגון ההדדי (לפחות לפני הריצה). מצב הרוח מרומם.

זהו ארוע לנשים בלבד.






מרוץ הנשים 2006 בזינוק




כשמסתכלים סביב רואים נשים רבות שזו להן הפעם הראשונה שהן משתתפות בתחרות. נשים גבוהות ונשים נמוכות, צעירות ומבוגרות, רזות ומלאות.

זהו הארוע שלהן. עכשיו יכולים בני הזוג והילדים לעמוד בצד ולעודד. זה הזמן שלהן ואף אחד לא מפריע. הכרוז מזניק את המרוץ. נשים רצות מהר ורצות לאט, והרבה הרבה נשים… הולכות. הכל הולך. לרוב הנשים ממש לא משנה מי ראשונה ומי אחרונה.



אז השנה, בפעם השנייה, יתקיים מרוץ אנדיור לנשים בראש העין. הארוע יתקיים ביום שישי ה 12 באוקטובר בשעה 09:00.





לנשים בלבד




בשנה שעברה, הפקנו את המרוץ בזמן קצר ובמשאבים מוגבלים. ללא פרסום ועם תמיכה מועטה בלבד, הגיעו למרוץ 435 נשים, מתוכן כ-200 בנות מבתי הספר בראש העין ועוד למעלה מ-200 נשים שהלכו ורצו במקצים השונים.

גם השנה אנו מקווים להוות גשר לנשים רבות הרוצות להתנסות ומפחדות.

גם השנה נחזור על הפורמט של השנה שעברה שכלל את המקצים הבאים:

2 ק"מ – לבנות בתי הספר בראש העין

4 ק"מ עממי

8.5 ק"מ תחרותי

והשנה נוסיף מקצה חדש בשיתוף עם איגוד הניווט – מרוץ ניווט לנשים ל 4 ק"מ, בפעם הראשונה בישראל!




זינוק תלמידות בתי הספר




אנסה לענות על שאלות העשויות להתעורר:

איך המסלול?


המסלול עצמו מישורי כמעט לגמרי. אחרי 600 המטרים הראשונים, נכנסים ליער ראש העין, ומשם מתפתל שביל הכורכר. לרצות המסלול הקצר, הסיבוב קרוב וחזרה באותה דרך. לרצות במסלול התחרותי מחכה הפתעה קטנה. אחרי כ 4 ק"מ עלייה של 250 מטרים, סיבוב וחזרה.

כמה המסלול קשה?


טוב, מי שמכיר אותי יודע שאני לא בדיוק האדם המתאים ביותר לענות על שאלה כזו, אבל אנסה. המסלול, להערכתי קל יותר ממסלול שטוח לחלוטין. למה? מכיוון שבמסלול בו קצת עולים וקצת יורדים, משתמשת הרצה בשרירים בצורה שונה ובכך, מאפשרת מנוחה של השרירים שלא בשימוש.

למה מתחילים כל כך מאוחר?


לכל מרוץ מגבלות וגם לנו. המרוץ מתחיל מקרית החינוך, דבר המאפשר לנו מקום מסודר, עם שרותים נוחים (ולא שרותים כימיים) וחנייה בשפע. החסרון – בתי הספר הפועלים באיזור. ולכן, אנו מתחילים קצת מאוחר יותר.

האם לא יהיה חם?


אולי. קשה לדעת איך יהיה מזג האויר באוקטובר. חלק אנטגרלי מספורט הריצה הוא ההתמודדות עם תנאיי שטח שונים ומזג אויר הפכפך. איך מתמודדים עם מזג אויר חם? קודם כל כדאי לשלב אימונים בחוץ בשעות חמות יותר. בנוסף, רצוי להקפיד על שתייה מרובה לפני וביום הארוע.

תהיה שתייה בדרך?


כן. תהיינה מספר תחנות שתייה.

עלויות


ההשתתפות בארוע עולה 80 ש"ח למשתתפת, ו 70 ש"ח לקבוצות בנות 10 רצות ויותר.

אז למה באמת להשתתף בארוע?


אם את רצה חדשה, שמעולם לא השתתפה בארוע מסוג זה, זה המקום להתחיל. תגלי שהנשים מסביבך תומכות ומפרגנות וההרגשה נהדרת.

אם את רצה ותיקה המשתתפת בתחרויות רבות, זה המקום לבוא ולעודד רצות חדשות.


פרטים נוספים באתר אנדיור


להרשמה לחץ כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג