יותר מ-1,300 רצים מכל העולם ישתתפו במרתון ירושלים

מרתון Winner ירושלים ממשיך לשבור שיאים: השנה ישתתפו מאינדונזיה, גואטמלה, יפן ואפילו טורקיה. יותר מ-60 צוותי צילום ממדינות שונות בעולם אישרו הגעה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון Winner ירושלים ממשיך לשבור שיאים: השנה ישתתפו מאינדונזיה, גואטמלה, יפן ואפילו טורקיה. יותר מ-60 צוותי צילום ממדינות שונות בעולם אישרו הגעה

מאת:מערכת שוונג


מרתון Winner ירושלים הבינלאומי 2012 עומד להיות אירוע האתלטיקה הבינלאומי הגדול ביותר שנערך בישראל מאז ומעולם. בשבוע האחרון מספר הרצים הזרים עבר את התחזיות המוקדמות וכעת עומד על יותר מ-1,300 רצים, שיגיעו מיותר מ-50 מדינות שונות. 


עד כה נרשמו רצים ממדינות כמו יפן, גואטמלה, אינדונזיה, צ'ילה, אירלנד ואפילו רץ טורקי אחד. רוב הרצים הזרים השנה, כמו בשנה הקודמת, יגיעו מארה"ב וממדינות מערב אירופה כמו צרפת, גרמניה, איטליה ואנגליה. 

הפיכת המרתון למרוץ בינלאומי מורגשת היטב גם בחזית התקשורת: הרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות, דאגה לסיקור של יותר מ-60 צוותי חדשות מכל רחבי העולם. 

הצפת העיר בתקשורת זרה וברצים מחו"ל תגדיל את כמות הלינות בירושלים בתקופת המרתון ב-7,000 לינות, וצפויה למלא גם את המסעדות ואתרי הבילוי. נתונים אלו מעמידים את ירושלים ברשימה אחת עם "ערי מרתון" מובילות בעולם, כמו ניו יורק, לונדון וברלין.

"ההיענות הגדולה של רצים מרחבי העולם להגיע למרתון ירושלים 2012 מעידה על עוצמתה ושמה של העיר ירושלים ברחבי העולם", אמר ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים. "אני מזמין את כל האנשים, בארץ ובעולם, לבוא למרתון ירושלים 2012 וליהנות מחוויה ספורטיבית בלתי נשכחת לאורך נופיה ואתריה של ירושלים". 

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי 2012 יתקיים בפעם השנייה ב-16 במרץ 2012, וצפויים ליטול בו חלק כ-15 אלף רצים. האירוע יחולק לחמישה מקצים: מרוץ מרתון מלא (42.195 ק"מ), מרוץ חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ עממי למרחק של 4.2 ק"מ, ומרוץ הקהילות למרחק של 800 מטר.

לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, דרך בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, המושבה הגרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, ועד הר הזיתים ואתרים נוספים.

לפרטים והרשמה: כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג