טור דה פראנס 2011, קטעים 19-20 אוונס ריסק את שלק

ביום שישי, קטע 19, כשנכנסו הרוכבים לעלייה אל פסגת האלפ דואז’, היה אנדי שלק עם החולצה הצהובה ועם תואר מלך ההרים של הטור. את החולצה המנוקדת הוא הפסיד לסמואל סאנצ’ז על פסגת ההר האחרון של הטור. את החולצה הצהובה הוא הפסיד כבר בחצי המרחק של קטע 20, נגד השעון אישי ולא לחינם קוראים למרוץ מסוג זה מבחן האמת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שישי, קטע 19, כשנכנסו הרוכבים לעלייה אל פסגת האלפ דואז', היה אנדי שלק עם החולצה הצהובה ועם תואר מלך ההרים של הטור. את החולצה המנוקדת הוא הפסיד לסמואל סאנצ'ז על פסגת ההר האחרון של הטור. את החולצה הצהובה הוא הפסיד כבר בחצי המרחק של קטע 20, נגד השעון אישי ולא לחינם קוראים למרוץ מסוג זה מבחן האמת

מאת:יאיר בן עמי





כתבות קודמות



לצפייה בכתבות על קטעים קודמים בטור, כתבות צבע, וכן כתבות של ד"ר רוס טאקר לחצו על הקישור הבא –
טור דה פראנס כתבות קודמות



יום שישי, 23 ביולי- קטע 19, היה המשך לקטעי האלפים המלהיבים שהחלו שלושה ימים קודם. אלברטו קונטאדור ידע כי אין לו מה להפסיד. מהעמדה של מקום שביעי ועם פיגור של יותר מארבע וחצי דקות מאנדי שלק,הוא יצא להתקפה כבר בעלייה הראשונה של היום ועם יותר מתשעים ק"מ לסיום. אנדי ופרנק שלק,יחד עם תומא ווקלר שעוד לבש את החולצה הצהובה וקאדל אוונס נדבקו אליו אבל אז נאלץאוונס להתמודד עם תקלה טכנית (החלפת אופניים) וחזרה לדבוקה. פרנק שלק נשר מהחבורה ואחריו תומא ווקלר.קונטאדור ואנדי שלק נותרו לבדם למאבק ראש בראש. הם רכבו יחדיו עד הפסגה של טלגרף, ירדו ממנה וטיפסו לגליבייה ורק בעמק שבין הגליבייה לתחילת העלייה לאלפ' דואז ואחרי שהם תפסו את כל הרוכבים בקבוצות הבריחה, הם נתפסו על ידי דבוקה גדולה בתוכה היו כל המדורגים בראש הדירוג המצטבר. בעלייה לאלפ' דואז' שוב ניסה קונטאדור לתקוף והפעם הוא גם הצליח לנער את כל שאר המועמדים לניצחון בעיקר משום שאנדי שלק שמר רק על קאדל אוונס אשר בעצמו לא ראה סיבה לרדוף אחרי רוכב עם פיגור כה גדול ממנו ויום לפני המרוץ נגד השעון, בו יש לאוונס יתרון ברור.

קטע 19, מודן ולפריוסאלפ דואז, 109.5 ק"מ



רולאן פייר
התקווה הצרפתית


סמואל סאנצ'ז הצטרף להתקפות וגם הרוכב הצעיר והמבטיח רולאן פייר שאחרי שבוע וחצי של נאמנות לתומא ווקלר קיבל אישור למהלך אישי משלו. הטור דה פראנס השנה העניק לצרפתים הרבה נחת. כבר שנים רבות שלא היה רוכב אשר התמודד על החולצה הצהובה עד שלבים כה מאוחרים.תומא ווקלר הראה שיפור ענק כמטפס והצליח למתוח חלקים רבים מהקהל עד לשלבים האחרונים של הטור דה פראנס. אבל התגלית הגדולה של הטור דה פראנס 2011 הוא לא ווקלר,אשר כבר לבש את הצהובה בשנת 2004, אלא חברו לקבוצה ומי שהיה הפועל הנאמן שלו לכל אורך המרוץ- רולאן פייר הצעיר (בן 25) שניצח על פסגת האלפ' דואז' ואם לא תקרה לו תקלה איומה ונוראה הוא יסיים את הטור דה פראנס עם החולצה הלבנה של הרוכב הצעיר הטוב ביותר. בתואר של הרוכב הצעיר ניצחו בעבר גרג למונד, לורן פניון, מרקו פאנטני, יאן אולריך, אלברטו קונטאדור (בניצחונו הראשון בשנת 2007) ובשנתיים האחרונות אנדי שלק. פייר הוכיח כי הוא מטפס מעולה ועם השנים יוכל להגיע לרמות הגבוהות ביותר. גם כשען הוא הוכיח כי הוא נמצא כבר היום ביכולות מהן יוכל להפוך למנצח גרנד טור. יש סיבה להאמין כי לרולאן פייר יש את מה שצריך מנצח גרנד טור ועכשיו הוא ייכנס לתקופה בה ילוטש ויצטרך למצוא גם את היכולות המנטאליות להתמודדות ולא כשהוא בא כרוכב הצעיר והלא מוכר. המקום הרביעי של תומא ווקלר הוא הטוב ביותר של צרפתי מאז קריסטוף מורו סיים בדיוק באותו המקום בשנת 2000.


רולאן פייר- התקווה החדשה של הדבוקה הצרפתית
צילום: Rama


ביום שישי,כשחצה אנדי שלק את קו הסיום על פסגת האלפ' דואז,
הוא תפס את הגדר ובמשך שניות ארוכות לא עשה דבר אלא להסדיר את נשימתו. היה ברור, עוד לפני שהגיע אל קו הסיום, כי הוא רוכב על טיפות אנרגיה אחרונות. אילו היה לו עוד כח לא היה נשאר עם קאדל אוונס עד לקו הסיום אלא עושה ניסיון להגדיל את הפער בניהם לקראת המרוץ האישי נגד השעון. בכניסה לעלייה עוד היה אנדי שלק המוביל בדירוג מלך ההרים (החולצה המנוקדת) ומעט לאחר תחילתה של העלייה, כשתומא ווקלר נשר מהחבורה של המועמדים לניצחון, הוא עלה לראש הדירוג המצטבר וקיבל את החולצה הצהובה על פסגת ההר. קאדל אוונס הפגין מעט שרירים כשבמאוץ לקו הסיום הקדים את אנדי שלק בכמה מטרים חסרי חשיבות לפער בדירוג המצטבר. עם פער של 57 שניות הכל היה מוכן למאבק אדיר,לאורך 42.5 ק"מ, של המרוץ האישי נגד השעון שיכריע את הטור.


העלייה לאלפ' דואז- טור דה פראנס 2011 קטע 19



לקטע ה- 20, אנדי שלק זינוק אחרון, ועם סימן שאלה ענק על היכולות שהוא מסוגל להביא למרוץ אישי נגד השעון. הזיכרון האחרון, ממרוץ מסוג זה בזמן אמת של הכרעה, היה מהקטע ה- 19 של הטור דה פראנס 2010. אז הוא הפסיד לאלברטו קונטאדור 28 שניות על 52 ק"מ. היה נדמה כי אנדי שלק מוכיח שיפור במרוץ האישי נגד השעון ואחרי שחלפה עוד שנה הייתה ציפייה כי הוא יגלה שיפור נוסף. הוא זינוק עם פער של 57 שניות על קאדל אוונס, היה האחרון על המסלול ויכול היה להרשות לעצמו הפסד של 1.3 שנייה על כל ק"מ כדי לשמור על החולצה הצהובה. אבל הוא הפסיד, לקאדל אוונס, כמעט 4 שניות לכל ק"מ וכבר לאחר מחצית המרחק היה ברור כי לא רק שהוא יפסיד את החולצה הצהובה אלא שהפער בסיום הטור לא יהיה מזערי כפי ששיערנו אלא גדול מדקה וחצי. אנדי שלק רק בן 26. הוא סיים במקום השני בטור כבר פעמיים וזו תהיה הפעם השלישית. הוא יהיה מועמד לניצחון בטור גם בשנים הבאות. אבל אם הוא לא ישפר משמעותית את היכולות שלו כשען תמיד יהיה רוכב שיצליח לשרוד עד לסיום ההרים בפער שאפשר יהיה לסגור במרוץ האישי נגד השעון. רבים נוטים כעת להדביק לאנדי שלק את התואר הלא מחמיא של מפסידן אך זהו הדבר האחרון שאפשר לומר עליו והרוכב היחיד שיכל לו בטור דה פראנס 2011 הוא ההוכחה הגדולה ביותר לכך.

קטע 20, גרנובלגרנובל , 42.5 מרוץ אישי נגד השעון,  ק"מ:



על קאדל אוונס אמרו רבים ופעמים רבות כי הוא מפסידן. הוא הגיע לדבוקה של מרוצי הכביש עם רקורד מוכח של מנצח גדול ולאחר שניצח שנתיים ברציפות בסבב גביע העולם באופני שטח. בגרנד טור הראשון בחייו, הג'ירו ד'איטליה 2002, הוא עלה לראש הדירוג רק כדי להפסיד למחרת למעלה מ- 17 דקות ולסיים במקום ה- 14 בסיומו של הג'ירו. שנה לאחר מכן הוא התחרה מעט מאוד, פרש מהוואלטה לאחר 4 קטעים ועורר סימני שאלה גדולים עוד יותר על היכולות שלו כרוכב גרנד טורים. בהופעתו הראשונה בטור דה פראנס הוא סיים במקום ה- 8 (2005). שנה לאחר מכן הוא ניצח בטור של רומנדי וסיים את הטור דה פראנס במקום 4. בשנת 2007 הוא הגיע לטור כסגן מהדופינה ליברה, הוא ניצח בקטע נגד השעון וסיים במקום השני כסגנו של אלברטו קונטאדור ובפער של 23 שניות בלבד ולאחר שקיזז (במרוץ נגד השעון יום לסיום) כדקה וחצי מהפער בניהם. בשנת 2008 שוב הגיע לטור כסגן בדופינה ליברה, לבש את החולצה הצהובה במשך 5 קטעים ושוב הוא סיים שני והפעם כסגנו של קרלוס ססטרה ובפער של 57 שניות. בשנת 2009 ניצח אוונס בקטע הראשון (מרוץ אישי נגד השעון) של הדופינה ליברה והוביל במרוץ במשך  שלושה ימים אך שוב סיים שני. הטור דה פראנס של אותה שנה היה עבורו אכזבה כשסיים במקום ה- 29. הוא ניסה את כוחו בוואלטה א'אספנייה והתמודד ממש עד לשלבים האחרונים על הניצחון אבל אז,בגלל תקר בגלגל במיקום בו אי אפשר היה לקבל סיוע מיידי, הוא הפסיד זמן לשאר המתמודדים ונאלץ להסתפק במקום השלישי. הראיון שהעניק בסיום אותו קטע,לאחר התקר שעיקב אותו, נכנס לדברי הימים של האופניים: "אני עושה הכל כפי שצריך, למה מגיע לי חוזר המזל הזה" הוא אמר. התואר מפסידן הודבק אליו אז יותר מתמיד. כשבוע לאחר אותו הראיון הראה אוונס, לכל מי ששכח, מאיזה חומר הוא קורץ כשניצח באליפות העולם במרוץ הכביש. בשנת 2010 הוא החליט לשנות את התוכנית השנתית הרגילה שלו. זו הייתה השנה הראשונה בה הוא התאמן ללא מאמנו- אלדו סאסי, שנפטר לאחר מחלה קשה. הוא זינק לג'ירו לאחר קמפיין אביב מוצלח אשר כלל ניצחון במרוץ החד יומי פלאש וולוני. בג'ירו הוא עלה לראש הדירוג לאחר שני קטעים וסיים במקום החמישי. אבל הטור דה פראנס היה שוב אכזבה למרות שלבש את החולצה הצהובה ליום אחד ומשום שסיים במקום 26.

את שנת 2011 הוא הקדיש רק להכנות לטור דה פראנס. הוא כמעט ולא זינק למרוצים ולהבדיל מ- 60 – 70 ימי מרוץ טרום טור בשנה רגילה הפעם הוא זינק עם פחות מ – 35 ימי תחרות ברגליים אבל איזה תחרויות. הוא ניצח בטור דה רומנדי במאי והוא שוב סיים שני בקריטריום דה דופינה. כבר מהזינוק לטור דה פראנס היה ברור כי קאדל אוונס מודל 2011  אינו כזה שהיה בשנים הקודמות. השאלה היחידה הייתה מתי יגיע הרגע הרע שלו, היום הרע, חוסר המזל ואיך הוא יתמודד עימם. המזל הרע הגיע בקטע ה- 19 כשנאלץ להתעכב להחלפת אופניים ומשום כך נשר מהחבורה של המועמדים לניצחון חזרה לדבוקה. בסופו של יום התברר כי הנזק לא נגרם וקאדל אוונס הגיע למרוץ האישי נגד השעון (קטע 20) כשהכל תלוי בו. הביצוע אותו הוא הביא לקטע ה- 20 היה מעולה, מושלם, הוא פשוט ריסק את הפער שהיה לו מאנדי שלק עוד לפני מחצית המרחק ושאיר סימן שאלה רק על הפער בו ינצח בטור. הוא יעמוד על ראש דוכן המנצחים של הטור דה פראנס 2011 עם פער, של 1:34 דקה, שבעתיד ישכיח עד כמה היה המאבק על החולצה הצהובה של 2011 עיקש, צמוד ומותח. הוא עשה את זה בסגנון הראוי למנצח טור דה פראנס לא רק בזכות הביצוע במרות נגד השעון אלא בעיקר בזכות הביצוע הבלתי נשכח שלו בקטע ה- 18 כשמשך על גבו את כל הדבוקה, פורר אותה וסגר את הפער של 4.5 דקות מאנדי שלק (בתחילת העלייה לגליבייה) לפער של כשתי דקות על  קו הסיום. עפם סגנון כזה נראה מי יעז להדביק לו שוב את התואר מפסידן.


ביצוע מושלם של מרוץ נגד השעון והשלמת ניצחון בטור דה פראנס
צילום:
Rama



קאדל אוונס ייכנס לדפי ההיסטוריה של הטור דה פראנס
כאחד המובגרים מבין המנצחים של כל הזמנים. הוא בן 34. הגיל בו ניצחו הנרי פליסייה (1923) ג'ינו בארטלי (1948) ולאנס ארמסטרונג (הניצחון האחרון בשנת 2005). רק רוכבכ אחד, פירמן למבו (1922), ניצח בגיל 35 בטור דה פראנס. קאדל אוונס הוא האוסטרלי הראשון שניצח בטור דה פראנס והוא עשה זאת כעשרים שנים לאחר המהפכה הגדולה של ענף האופניים באוסטרליה. שני הרוכבים,ייתכן כי העתיד יוכיח לנו שאפילו שלושת, שיעמדו  על ראש דוכן המנצחים בטור דה פראנס הוא סוג של אמירה על דרך,עקשנות וסבלנות. קאדל אוונס כבר הוכתר בעבר כמפסידן והשיב לכל קטני האמונה עם קריירה שגם אם תסתיים מיד לאחר הטור כוללת חלומות של ילד המקבל את אופני המרוץ הראשון שלו. אנדי שלק עוד צעיר ועם שנים רבות להאכיל את המכנים אותו מפסידן בכובעים. פרנק שלק אולי הוכיח,בכל מהדורות הטור בהן השתתף, כי בשבוע האחרון הוא תמיד סובל מחולשה ביחס למודדים האחרים על החולצה הצהובה. אבל גם הוא תמיד יזנק כמועמד ואי אפשר לפסול אפשרות כי גם הוא יעמוד על ראש דוכן המנצחים בשדרות הניצחון בפריז. גרנד טור הוא מרוץ הישרדות של התמודדות עם הפתעות. רכיבה על אופניים בפרט וכל ענף ספורט תחרותי באשר הוא, דורשים לפני הכל אורך רוח של שנים כתנאי בסיסי להצלחות. קאדל אוונס ידע זאת וביום ראשון,24 ביולי 2011 לפנות ערב,הוא יקבל את החולצה הצהובה האחרונה של הטור דה פראנס 2011 ויוכיח כמה הסבלנות ואורך הרוח חשובים.



קטע 21,  קרטייל -פאריז,  95 ק"מ




זינוק:
קרטייל (Créteil)
סיום: – פריז-שדרות הניצחון (Paris – Champs-Élysées)
מרחק: 95 ק"מ

עיר הזינוק: העיר קרטייל אירחה את הטור שלוש פעמים בעבר. היא מפורסמת גם בזכות מועדון הרכיבה שלה אשר היה בית
לרוכבים כמו פיניון וגרג למונד.

עיר הסיום: מאז 1975 סיום הטור הוא בסיבובים בשדרות הניצחון בפריז


לקראת הקטע
הקטע האחרון של הטור נחלק לשלושה חלקים. בזינוק ומיד לאחריו מתקיים החלק הראשון של חגיגות הסיום.הרוכבים יסתדרו לצילומים. שלושת הראשונים יצטלמו יחד, כל לובשי החולצות השונות יובילו את הדבוקה לצילום היסטורי, בקבוקים שמפנייה יתפחו במכונית הקבוצה המנצחת והרוכבים יקבלו כוסות עם שמפנייה. הכל תוך כדי רכיבה וגם יהיו כל מיני בדיחות של הרוכבים על קטעי המרוץ כפי שלפני שנה, לאחר מקרה השרשרת, יצאו אנדי שלק ואלברטו קונטאדור להצגה כאילו הם מתחרים גם ביום האחרון. כשתגיע הדבוקה לפריז, לאחר 35 ק"מ, הדבוקה עוד לא תכנס למצב תחרות אך קבוצת ביאמסי, של קאדל אוונס, תיקח את ההובלה ותוביל את הדבוקה אל שדרות הניצחון ( לאחר 44 ק"מ).קבוצתו של אוונס,ביאמסי, תוביל גם בסיבוב הראשון של שדרות הניצחון. זהו כבוד המוענק למנצח על ידי הדבוקה כהצגה לצופים. רק מהסיבוב השני ייחל המרוץ על הניצחון בקטע האחרון. עוד 7 סיבובים בקצב רצחני יושלמו בשדרות הניצחון ולקו הסיום ייצאו המאיצים כדי להכריע את כיוון הטיסה של החולצה הירוקה של הטור דה פראנס 2011.עם פער של 15 נקודות בלבד בין מקום ראשון לשני ועוד 35 נקודות עד למקום שלישי הרי שתיאורטית הכל פתוח.אבל מעשית צריך מארק קאוונדיש להיתקל בבעיה של ממש כדי לא רק לנצח כפי שעשה בכל ארבעת המאוצים ההמוניים האחרונים ובשנתיים הקודמות בקטע האחרון של הטור, אלא אם יסיים במקום רביעי ומטה ורוחאס ינצח בקטע הוא יפסיד את החולצה הירוקה.

עשירייה ראשונה בקטע 19, מודן ולפריוסאלפ דואז, 109.5 ק"מ:


1. רולאן פייר, צרפת, יורופקאר, 3:13:25 שעות
2. סמואל סאנצ'ז,ספרד,אוסקלטל – אוסקדי + 14 שניות
3. אלברטו  קונטאדור, ספרד, סאקסו בנק- סאנגארד +  23 שניות 
4. פטר וויליטס, סלובניה, איג'טיסי – היי ראוד + 57 שניות 
5. קאדל אוונס,אוסטרליה, ביאמסי, זמן זהה
6. תומאס דה גרנט, בלגיה, וואקאנסולייל- דיאמסי, זמן זהה
7. דמיאנו קונאגו, איטליה,לאמפרה, זמן זהה
8. פרנק שלק, לוקסמבורג, לאופרד – טרק, זמן זהה
9.
אנדי שלק, לוקסמבורג, לאופרד – טרק, זמן זהה
10. ריידר הסזדזל, קנדה, גארמין – סרוולו + 1:15 דקה
חולצה צהובה: אנדי שלק

טור דה פראנס 2011- קטע 20 – מרוץ אישי נגד השעון בגרנובל


עשירייה ראשונה ב
קטע 20, גרנובלגרנובל , 42.5 מרוץ אישי נגד השעון,  ק"מ:
1.
טוני מרטין,גרמניה, איג'טיסי – היי ראוד, 55:33 דקות
2. קאדל אוונס,אוסטרליה, ביאמסי + 7 שניות
3. אלברטו  קונטאדור, ספרד, סאקסו בנק- סאנגארד + 1:06 דקה
4תומאס דה גרנט, בלגיה, וואקאנסולייל- דיאמסי + 1:29 דקה
5. ריצ'י פורטה,אוסטרליה, סאקסו בנק – סאנגארד + 1:30 דקה
6. ז'אן קריסטוף פראודה, צרפת, איג'2אר לה מונדיאל + 1:33 דקה
7. סמואל סאנצ'ז,ספרד,אוסקלטל – אוסקדי + 1:37 דקה
8. פביאן קאנצ'לארה, שוויץ,לאופרד – טרק + 1:42 דקה
9.
פטר וויליטס, סלובניה, איג'טיסי – היי ראוד + 2:03 דקות
10. ריין טרמה, אסטוניה, קופידיס, זמן זהה

דירוגים מצטברים לאחר קטע 20


חולצה צהובה:


1. קאדל אוונס,אוסטרליה, ביאמסי , 83:45:20 שעות
2. אנדי שלק, לוקסמבורג, לאופרד – טרק + 1:34 דקה 
3. פרנק שלק, לוקסמבורג, לאופרד – טרק + 2:30 דקות

4.
תומא ווקלר,צרפת, יורופקאר + 3:20 דקות
5
. אלברטו  קונטאדור, ספרד, סאקסו בנק- סאנגארד + 3:57 דקות
6. סמואל סאנצ'ז,ספרד,אוסקלטל – אוסקדי + 4:55 דקות
7.  דמיאנו קונאגו, איטליה,לאמפרה + 6:05 דקות
8. איוואן באסו,איטליה,ליקיוגאס- קנונדייל + 7:23 דקות
9. תום דנילסון, ארה"ב, גארמין – סרוולו + 8:15 דקות
10. ז'אן קריסטוף פראודה, צרפת, איג'2אר לה מונדיאל + 9:27 דקות

חולצה ירוקה (מאוצים):

1. מארק קאוונדיש, ברטניה, איג'טיסי- היי ראוד–  280 נקודות
2. חוזה רוחאס, ספרד, מוביסטאר- 265 נקודות
3.
פיליפ ג'ילברט, בלגיה,אומגה פארמה- לוטו- 230 נקודות

חולצה מנוקדת (פסגות):
1סמואל סאנצ'ז,ספרד,אוסקלטל- אוסקדי – 108 נקודות 
2. אנדי שלק, לוקסמבורג, לאופרד – טרק98 נקודות
3.
ג'לה וונדרט, בלגיה, אומגה פארמה- לוטו – 74 נקודת


דירוג הרוכב הצעיר:
1. רולאן פייר, צרפת, יורופקאר, 83:56:03 שעות
2 ריין טרמה, אסטוניה, קופידיס + 46 שניות
3. ג'רומי קופל,צרפת, סון – סוז'אסון  + 7:53 דקות

דירוג קבוצתי:
1. גארמין- סרוולו, 250:57:43 שעות
2. לאופרד – טרק, 11:04 דקות
3. איג'2אר לה מונדיאל + 11:20 דקות

אתר הטור דה פראנס של שוונג

צילום שער:  Rudolphous





יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי– עורך ראשי אתר Shvoong. בעל הטור מציאות נושכת

קישורים: טור דה פראנס, אופניים, מרוץ אופניים, מרוץ, אתר הטור דה פראנס הישראלי של שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

The official video TRI Kinneret 2024! טרי כינרת 2024 - הסרט!
The official video TRI Kinneret 2024! טרי כינרת 2024 - הסרט!
03:16
אסף פורת אלוף ישראל בחצי איש ברזל בטרי כנרת 2024!
אסף פורת אלוף ישראל בחצי איש ברזל בטרי כנרת 2024!
59
אנטונינה רזניקוב אלופת ישראל בחצי איש ברזל בטרי כנרת!
אנטונינה רזניקוב אלופת ישראל בחצי איש ברזל בטרי כנרת!
01
אביב לוי אלופת ישראל בטריאתלון ספרינט בטרי כנרת!
אביב לוי אלופת ישראל בטריאתלון ספרינט בטרי כנרת!
47
מעיין גלנץ אלוף ישראל בטריאתלון ספרינט בטרי כנרת!
מעיין גלנץ אלוף ישראל בטריאתלון ספרינט בטרי כנרת!
01:02
טרי כנרת 2024: כך נראה הזינוק למקצה חצי איש הברזל ממעוף הרחפן
טרי כנרת 2024: כך נראה הזינוק למקצה חצי איש הברזל ממעוף הרחפן
22
אשת הברזל של ישראל: אנטונינה רזניקוב באולפן
אשת הברזל של ישראל: אנטונינה רזניקוב באולפן
48:13
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
07:41
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
58:48
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
01:37
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
03:02
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter&#039s mind: Brett Hawke in our Podcast
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter's mind: Brett Hawke in our Podcast
52:12
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12