חולדאי לא מבטיח מסורת מרתון בת"א

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בעיריית תל-אביב-יפו היום, אמר ראש העיר, "אני מאוד מקווה שזו תחילתה של מסורת", והוסיף, "החיים בעיר הם דבר דינמי ומשתנה, וצריך להתחשב גם בתושבי העיר." • בינתיים, מספר המשתתפים רק עולה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בעיריית תל-אביב-יפו היום, אמר ראש העיר, "אני מאוד מקווה שזו תחילתה של מסורת", והוסיף, "החיים בעיר הם דבר דינמי ומשתנה, וצריך להתחשב גם בתושבי העיר." בינתיים, מספר המשתתפים רק עולה

מאת:יריב זרביב


היום בצהריים התקיימה מסיבת עיתונאים בעיריית תל-אביב, בהשתתפותם של ראש העיר, רון חולדאי, יו"ר ההסתדרות, עופר עייני ומארגני המרוץ. בעוד כחודש יצא לדרך מרתון תל-אביב אחרי 15 שנים של שתיקה.

כזכור, שלח ראש עיריית טבריה בקשה ברורה לראש עיריית תל-אביב-יפו, שלא יקיים מסורת מרתון בעיר בטענה, שהדבר עלול להמיט אסון על מרתון טבריה ועל העיר עצמה והציע, לערוך מרתון אחד לרגל חגיגות 100 שנים לעיר תל-אביב-יפו. חולדאי מצידו חושב שדווקה יש סיכוי לפוך את מרתון תל-אביב למסורת, "שוחחתי עם ראש עיריית טבריה כדי לתאם כיצד לעשות זאת. אני מקווה מאוד שזו תחילתה של מסורת חדשה בתל-אביב-יפו," אמר חולדאי.

2.1 מיליון ₪ הקצתה העירייה להפקת מרתון תל אביב, שיצא לדרך כמתוכנן ב- 24.4, מספר הנרשמים עולה בכול יום, עד כה נרשמו 2000 רצים, 500 רצים למרתון המלא). למרות פרסומים בתקשורת על כך שקצב הנרשמים מדאיג, מרגיע חולדאי ואומר, "אל דאגה, מספר הנרשמים עולה בכול יום, ואנו נשבור בסוף את כול השיאים. אני מקווה שישתתפו יותר מ- 10 אלפים רצים."

ההסתדרות החדשה ברשות עופר עייני מתחילה לחזור ולהיות שותפה באירועי הספורט העממי כפי שעשתה שנים רבות בעבר, "אני מקווה שזוהי חזרתה של ההסתדרות לספורט העממי ותחילתה של מסורת חדשה," אמר עייני וכעבור כמה זמן, בעת הקרנת הסרטון עזב את האולם לפני שהספיק לענות על שאלות. 

מנהל בית החולים איכילוב, ד"ר רוני גמזו, הזכיר לכול הרצים על האפשרות להגיע לבדיקה בבית החולים לפני הריצה וברך את המארגנים של האירוע, ד"ר גמזו ידוע כמשתתף בריצות ארוכות, גם בחו"ל, "לעיתים זה מדכא לצאת לרוץ מרתון בחו"ל – כעת אפשר לרוץ בתל-אביב," והוסיף, "אנחנו רוצים לעזור בחינוך התושבים בספורט."

מנהל השיווק של אדידס ישראל ציין את מעורבותה הרבה של חברת אדידס ישראל ואדידס העולמית במרתון תל-אביב ואמר כי מרתון תל-אביב נכנס לאירועי Your Perfect Run – סדרת אירועי ריצה בינלאומיים, ובמסגרת מרתון תל-אביב יוגרלו שני כרטיסים למרתון אתונה. מוטי עמברם, מנהל מחלקת הספורט של עיריית תל-אביב הציג את מסלול המרתון ואת הנקודות ההסיטריות בו הוא עובר.
קישור למפת המרתון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג