אלתרמן יורד מה- 7 במרוץ המדרגות בעזריאלי

מרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי צלח בשישי את שנתו השביעית עם קרוב ל- 800 רצים, מתוכם למעלה מ-200 רצים במקצה העממי. רן אלתרמן ועידית שוב מנצחים את מקצה העילית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי צלח בשישי את שנתו השביעית עם קרוב ל- 800 רצים, מתוכם למעלה מ-200 רצים במקצה העממי. רן אלתרמן ועידית שוב מנצחים את מקצה העילית

מאת:שוונג תקשורת


מכיוון מדרגות מגדל עזריאלי העגול, לאחר שטיפס 54 קומות יצא ראשון למנחת המסוקים אלוף ישראל בטריאתלון רן אלתרמן, מחזיק שיא מרוץ המדרגות בעבר שדאג לשפר את שיאו וירד את מחסום 7 הדקות, בתוצאה סופית של 06:58 דקות. דקה בדיוק אחריו סיים הטריאתלט יונתן מלכא וחצי דקה מאוחר יותר יצא מנצח השנה שעברה, רוכב האופניים, עמנואל בלחסן בזמן של 08:24 דק'.

במקצה הנשים, הפתיעו שתי משתתפות חדשות במרוץ, רוכבות האופניים, עידית שוב (CCC) וליטל בורנשטיין (סגל-מומנטום) בזמנים של 10:18 ו- 10:24 דקות, מיד אחריהן סיימה שלישית הטריאתלטית ירדן חן מלהבים בזמן של 10:36 דק'.   

מקצה החברות, כלל השנה כ- 17 חברות שונות, בינהן גוגל ישראל, אלקטרה  Applied Material, AT&T, YouTube, כלל בריאות, אגנטק ואחרות. את המקצה נצחה קבוצת אגנטק (יבואני שעוני פולאר ומשקפי אוקלי) .

בנוסף התקיימו מקצים תחרותיים לקבוצות גיל, גברים ונשים וכן מקצה עממי בו השתתפה קבוצת רצים גדולה מעמותת אחרי וגם משפחת נאורן מתל-אביב ששלבה 3 דורות של מטפסי מדרגות – נכד בן 9, אביו וסבו.

השנה אירח מרוץ המדרגות גם מקצה מיוחד – הטיפוס לחופה, בן לקחו חלק 5 זוגות של מתחתנים לעתיד שהשתתפו במשך 3 חודשים בסדרה של משימות ותחרויות ובסופה טפסו את מדרגות מגדל עזריאלי במסגרת מרוץ המדרגות של כלל בריאות. הזוג המנצח שהגיע בקושי רב לגג המגדל סיים בזמן של 18 דקות וזכה במימון חתונה בשווי 250,000 ₪ , מתנת אולם אירועים מוביל במרכז הארץ.     

תוצאות המרוץ הרשמיות
תמונות מקו הזינוק ומחדר המדרגות
תמונות מקו הסיום במנחת המסוקים ומטקס הסיום
תמונות הרץ המצלם



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג