IRON HORSE נמרוד חמו הוא מנצח ליגת

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

צילום: אילן קליין

בסבב השני של תחרות הדאונהיל DH ONE ניצח אמיר כספי. נמרוד חמו הוא מנצח ליגת IRON HORSE

תוצאות מרתקות בתחרות DH ONE שהתקיימה במזג אוויר קר במיוחד כאשר מד המעלות עמד על מעלה אחת במעלה הר אדר (הקרוב לירושלים) ובכל זאת, רוב הרוכבים שיפרו את זמן הביצוע, חלקם בעשרות שניות בזכות המסלול היבש לעומת הסבב הקודם שאופיין במסלול בוצי ורטוב.

95 רוכבים השתתפו במקצים השונים בסבב זה לעומת 80 רוכבים שהשתתפו בסבב הקודם.



פודיום המנצחים במקצה הבוגרים פרו


במקום הראשון בדרוג הכללי במקצה המקצועני חל מהפך ואמיר כספי Iron horse team הגיע בזמן שיא של 1:40:75 דקות ואחריו הגיע יריבו הקשה ביותר, נמרוד חמו City Cycling Club בזמן של 1:41:03 דקות. אף על פי כן, מנצח הליגה הוא נמרוד חמו אשר צבר בשני הסבבים 128 נקודות (80 בתחרות הקודמת+ 48 בתחרות הנוכחית) לעומת 120 נקודות שצבר אמיר כספי (40 בתחרות הקודמת + 80 בתחרות הנוכחית). הפתעת המרוץ הוא גלעד גוזלן Kona team שהגיע במקום השלישי בתחרות הנוכחית בזמן של 1:43:18 ובסבב הקודם הגיע רק במקום השמיני.

במקצה הנשים נצחה ניל גורן Iron horse team גם בסבב השני עם זמן של 2:29:02 ושיפרה את התוצאה מהסבב הקודם 2:44:00 והיא מנצחת הליגה. בהעדרה של אלונה לאוב-גלבוע הגיעה ענת בוב במקום השני.



ניל גורן – מנצחת הנשים – רוכבת אקסטרים אמיתי


למקום הראשון במקצה הנוער המקצועני הגיע שלומי חיימי City Cycling Club עם זמן של 1:43:69 דקות והוא גם במקום הרביעי בדרוג הכללי. חיימי, שניצח גם בתחרות הקודמת הוא מנצח הליגה. שגיב נגרקר הגיע בזמן של 1:50:28 דקות ובמקום השלישי הגיע אסף צור בזמן של 1:52:79 דקות.

במקצה הסניורים 30+ הגיע דרור האס במקום הראשון עם זמן של 1:50:28 דקות והוא ממוקם במקום ה-12 בדרוג הכללי. אחריו הגיע קובי מורבינסקי בזמן של 1:55:47 דקות ובמקום השלישי הגיע נמרוד דור בזמן של 2:00:14. גל צחור City Cycling Club אשר היה מועמד לנצחון קיבל תקר בגלגל ויצא מהמרוץ.

מקצה חדש בליגה היה מקצה הילדים (גילאי 13-14). במקצה זה הגיע ירדן קולסי למקום הראשון עם זמן של 2:00:79 שהוא המקום ה-29 והמכובד בדרוג הכללי. נדב רחמוט הגיע עם זמן של 2:03:52 דקות וגיא הרפז הגיע בזמן של 2:12:32 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג