3ימיםב3 ימים: גשם, רוח וסערה לא עצרו את היום השני

גשם, ברקים ורעמים קיבלו את פניהם של משתתפי משחה היום השני של 3ימיםב3 ימים. חושבים שזה הרתיע מישהו? לא את השחיינים והשחייניות האלו היום השני כלל מסלול מחוף ארגמן בנתניה לחוף בית ינאי. החוץ השתוללה הסערה, בים חיכה להם זרם חזק, גלים גבוהים וצריבות מדוזות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גשם, ברקים ורעמים קיבלו את פניהם של משתתפי משחה היום השני של 3ימיםב3 ימים. חושבים שזה הרתיע מישהו? לא את השחיינים והשחייניות האלו היום השני כלל מסלול מחוף ארגמן בנתניה לחוף בית ינאי. החוץ השתוללה הסערה, בים חיכה להם זרם חזק, גלים גבוהים וצריבות מדוזות

מאת:דנה פלג


 כתבה לקראת משחה 3 ימים ב-3 ימים – כאן
היום הראשון – אוי כנרת שלי

המשחה המתוכנן כלל שחיה לכיוון צפון וחזרה, ברור היה לכולם שאי אפשר לשחות נגד הזרם בתנאים שכאלה. אולם מה שהיה ברור אתמול קיבל הבוקר תפנית דרמטית. חגי אשלגי סיפר כי יצא לשחות על המסלול ובעקבות כך הוסעו השחיינים לחוף ארגמן ושחו לכיוון אחד.


לא רק זרמים וים סוער, קצת לפני שש בבוקר נפתחו ארובות השמיים וברקים, רעמים ורוח חזקה קיבלה את פניהם של השחיינים המלווים והמתנדבים שלוקחים חלק באתגר העצום. הם חולקו ל 3 קבוצות של שוחים ויצאו אחד אחרי השני לים, הזרם הם מספרים היה רק בהתחלה, אחר כך היו אלה הגלים שהפכו את השחייה לקשה יותר.

אבל בכל דבר רע יש גם טוב, הים הסוער ושינוי המסלול המבורך התגלו כהחלטה נבונה הם היו אלה שהובילו את השחיינים במהירות קדימה וגרמו להם לסיים את המשחה בזמן שיא. כולם, כולם, כולם יצאו מחייכים מהמים הגועשים.

אילן ברדה ששחה היום עם אף שבור, תוצאה של התנגשות כואבת אתמול במשחה בכנרת, יצא מהמים מחיוך ומרוגש וסיפר כי בדרך היה לו רגע של ייאוש, אבל באותה נשימה ובלי להניד עפעף, אמר שהוא מתכונן למשחה באילת, מחר.


אילן ברדה, האף השבור והחיוך יוצאים מהים


גדי כץ שחה בקבוצה הראשונה, הוא יצא מהמים דואג, ממש כשם שאבא דואג לילדיו שיצאו מהבית ביום גשום, רק שהכול יגמר בשלום, שכולם יחזרו, הוא אמר שוב ושוב. יחד עם ראשי הקבוצות השוחים נספרו פעם אחר הפעם.


סופרים את היוצאים מהמים


אבל לצד החשש והדאגה הייתה הבוקר בחוף המון שמחה והתרגשות , "יש לך מזל שלא בטלת את היום", צעקו לגדי, "רוצים עוד פעם!"


גדי כץ ביציאה מהמים


"אין הרבה הבדל בין טיפשות לאומץ", אמר גדי בשיחת הסיכום, "ההחלטה היום הייתה בעיקר טיפשית, אבל לפעמים המזל משחק. יצאתי טיפש, הוא מוסיף, טיפש עם מזל, כל הדרך אמרתי לעצמי שאני לא אעשה את זה שוב פעם.
היום בערב חברים, בתשע, נפגשים בקלאב הוטל אילת".


סוזי דבוסקין יוצאת מהמים


מחר יתקיים היום השלישי של משחה 3ימיםב3ימים, זה, כך אומרים השחיינים, הדובדבן על הקצפת. בשני הימים הראשונים היו כ- 50 שוחים, מחר צפויים להיכנס למים כ- 100 אמיצים ואמיצות שקשר מיוחד במינו מחבר ביניהם.

26.10.2012


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג