שחו לחוף! לקראת משחה פוסידון השני

לא כל יום זורקים אותך מיאכטה בלב ים ואומרים לך "יאללה שחה לחוף!", אומר אורי סלע, מ"עולם המים", מיוזמי ומארגני המשחה. ביום שישי הקרוב זה מה שיקרה לכמעט 1000 שחיינים מול קו החוף של הרצליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא כל יום זורקים אותך מיאכטה בלב ים ואומרים לך "יאללה שחה לחוף!", אומר אורי סלע, מ"עולם המים", מיוזמי ומארגני המשחה. ביום שישי הקרוב זה מה שיקרה לכמעט 1000 שחיינים מול קו החוף של הרצליה

מאת:דנה פלג

• על משחה פוסידון 2011 – כאן
כל התמונות ממשחה 2011 – כאן
 הרשמה כאן

הזמן: שש בבוקר, יום שישי. המקום: מזח המרינה בהרצליה. כשמולם עשרות יאכטות והאופק הכחול, יתאספו קרוב לאלף שחיינים וטריאתלטים למשחה פוסידון שיערך זו השנה השנייה.



לא מדובר במשחה מים פתוחים רגיל, שם נדרשים השוחים להגיע לבד לנקודת הזינוק. במשחה הייחודי הזה, נקודת הזינוק נמצאת במרחק של מספר דקות של שייט על יאכטה, כשרוח הבוקר מלטפת את הפנים.

אלף השחיינים יחולקו לקבוצות על פי המקצים השונים, חצי איש ברזל – 1.9 ק"מ, תחרותי ועממי, ואיש ברזל מלא – 3.8 ק"מ תחרותי ועממי.

לצד השחיינים העממיים של המשחה, צפויים לקחת חלק באתגר גם שחיינים בעלי מדליות שכבר לקחו חלק באתגרים דומים אחרים, והקרב הולך להיות מרתק.

אלה לצד אלה הם יעלו החל מ-7 בבוקר במספר הזנקות על היאכטות שייקחו אותם לנקודת הזינוק, עמוק בתוך הים, ושם, כשקו החוף מולם וים בגווני כחול עוטף מסביב, הם יזנקו למים למשמע צופר הזינוק.

את נקודות הסימון בים יעטרו יאכטות שיעגנו כנקודות במסלול המלבני של השוחים ובסופה של השחייה יגיעו המשתתפים לקו הסיום על חוף הים ליד המרינה.
ובדיוק אז, תתחיל המסיבה במתחם "דרך הים", אחת השותפות של המשחה.

חגי אשלגי, מבעלי שוונג, שחיין מאסטרס שלקח חלק במשחה בשנה שעברה סיפר "זוהי חוויה ימית הכוללת שילוב של ימאות ושחייה. המצוקים ושוברי הגלים שנראים מלב ים הוגדרו על ידי רבים כחלום. זוהי חוויה של כניסה אל תוך הטבע."

כאמור, ביום שישי, זה קורה.
7.11.2012


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג