רעיה, גליה וויקי אוזרוב מגיעות ל port2port

במשחה שיתקיים ביום שישי ה-21 בספטמבר בחוף גורדון בתל אביב ויסתיים בחוף מציצים בעיר, צפויות השלוש לראשונה לחוות שחייה במימי הים התיכון, והן מתכננות לקחת את זה בקלות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במשחה שיתקיים ביום שישי ה-21 בספטמבר בחוף גורדון בתל אביב ויסתיים בחוף מציצים בעיר, צפויות השלוש לראשונה לחוות שחייה במימי הים התיכון, והן מתכננות לקחת את זה בקלות

מאת:דנה פלג

המפגש בין האימא רעיה מירושלים והבנות גליה וויקי מתל אביב לא יתקיים ביום שישי, שלושה ימים אחרי ראש השנה, בבית קפה או במסעדה, כי אם בחוף גורדון בתל אביב בשמונה בבוקר, כאשר השלוש יצאו למשחה של 1.8 ק"מ במימיו הצלולים של הים התיכון.

רעיה בת 55, גליה בת 31 וויקי בת 29 מגדירות את הבית בו הן גדלו כבית ספורטיבי. כילדות הן עסקו בספורט, והיום כשכל אחת מהן גרה בבית אחר ולעיתים אפילו בערים שונות, הן מקפידות שהמפגשים שלהן לא יהיו משעממים: פעם בסקי, פעם בסנובורד, פעם אחרת בצניחה חופשית, פעם בצליחת הכנרת ועכשיו הן שמעו על משחה הפורט2פורט ואימא רעיה פשוט רשמה אותן. אנחנו עושות את זה בשביל הכיף, אומרת ויקי, זאת לא שחיה תחרותית אלא משהו שאנחנו עושות כדי להיות ביחד.

במשחה שיחל ביום שישי ה-21 בספטמבר בחוף גורדון בתל אביב ויסתיים בחוף מציצים בעיר, צפויות השלוש לראשונה לחוות שחייה במימי הים התיכון, והן מתכננות לקחת את זה בקלות.

 
קטן עלינו
אנחנו לא מתאמנות למשחה, מספרת גליה, זה קטן עלינו. אנחנו משתתפות כבר כמה שנים בצליחת הכנרת ושם המרחק גדול הרבה יותר. זו אמנם שחייה בים, שעוד לא עשינו יחד, אבל אנחנו בטוח נהנה.
אמא דוחפת אותנו, היא מודה, אנחנו לא באות בכושר מטורף אנחנו פשוט אוהבות לצאת מהשגרה ומחפשות כל הזמן פעילויות ספורטיביות.

היחידה מבין השלוש אשר כן מתאמנת ועוסקת בשחייה באופן שגרתי היא רעיה, ששוחה בירושלים בקבוצת שחייה של מקום העבודה שלה. פעמיים בשבוע היא נכנסת לבריכה ומתאמנת. מדי פעם היא לוקחת חלק בתחרויות שמאורגנות בין מקומות עבודה, אבל למרות שמדובר בכושר שנשמר כבר לא מעט שנים היא לא מגדירה את עצמה כספורטאית. אנחנו עושות את זה בשביל לבלות יחד, אומרת רעיה, זאת לא תחרות. כדאי לך לבוא, היא מוסיפה, יהיה כיף!

הגוף זוכר 
הבילוי יחד הוא העיקר, מזכירות שוב ושוב השלוש, והעובדה שהן יכלו להירשם למשחה לא תחרותי גרם להן לעשות זאת. האמת היא שלא שמענו מעולם על המשחה, אומרת גליה. אמא שמעה עליו לפני זמן מה ורשמה אותנו, אנחנו באות עם הרבה רצון ועם תחושת כיף, בטוחות שיהיה מוצלח.

גליה אומנם לא עוסקת באופן שגרתי בפעילות ספורטיבית, אבל עברה רצוף בתחרויות. כילדה היא הייתה חלק מנבחרת ירושלים בהתעמלות אומנותית, שחתה באופן מקצועי ובמשך עשר שנים היא הייתה חלק ממועדון אח"י יהודה בטקמנדו. הספורט הוא חלק מהחיים שלנו, מהמשפחה שלנו, אומרת גליה. גם אם היום הפעילות היחידה שאני עושה זה חדר כושר, אי אפשר להוציא את הספורט מהגוף ומהשגרה המשפחתית שלנו.

9.9.2012


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג