עולם השחייה נגד מלזיה: לא מוכנה לארח שחיינים ישראלים

ראש ממשלת מלזיה הודיע כי לא יאפשר את כניסתם של שחיינים פראלימפיים מישראל לאליפות העולם שתתקיים בקיץ. בעולם לא רואים זאת בעין יפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחיינית שוחה בסגנון גב
שחיינית שוחה בסגנון גב

בשנים האחרונות ספורטאים ישראלים נחשפו ללא מעט אפליות כשהיו צריכים להתחרות במדינות ערביות או מוסלמיות, אבל ברוב המקרים הושגו כל מיני פשרות, בחלק מהפעמים אפילו די הזויות כמו הפשרה על הופעה ללא דגל ישראל.

אין כניסה לישראלים. מלזיה | צילום: pixabay

עם זאת, נראה שממשלת מלזיה שברה את כל השיאים אחרי שהודיעה בשבוע שעבר שהיא לא מתכוונת לאפשר לשחיינים הפראלימפיים מישראל להיכנס לתחום המדינה כדי להשתתף באליפות העולם המתוכננת להיפתח בעיר קוצ'ינג ב-29 ביולי בקיץ הקרוב. את הודעת הסירוב סיפק לא אחר מאשר ראש ממשלת מלזיה מחטיר מוחמד שאמר ביום חמישי האחרון: "אין מקום לספורטאים ישראלים במלזיה, ואם ירצו לבטל את האליפות – שיעשו זאת".

בלא מעט פורומים הקשורים לעולם השחייה מאוד לא אהבו את ההודעה ההזויה של ראש ממשלת מלזיה ובאתר השחייה SWIMVORTEX החליטו להילחם באפליה הזאת. בפוסט שפרסם עיתונאי השחייה קרייג לורד נכתב בין השאר: "מלזיה, תחשבי שוב, אחרת אין לך מקום בספורט הבינלאומי, בוועד האולימפי הבינלאומי, בהתאחדות השחייה הבינלאומית ובכל המפעלים – עד שהמנהיגים שלך יתעוררו ויחלימו מהמחלה שתקפה אותם".

אגב, המשלחת הישראלית זוכה באופן קבוע במדליות באליפויות העולם. באליפות הקודמת שהתקיימה ב-2017 במקסיקו סיטי ישראל זכתה ב-4 מדליות ארד, כך שככל הנראה זהו עוד נתון ש"מלחיץ" את המלזים שלא ירצו לראות את דגל ישראל גם על הפודיום.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג