אליפות ישראל באופני כביש – סיכום

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:איגוד האופניים



ענבר רונן ודור דבירי אלופי ישראל באופני כביש לשנת 2006
ענבר רונן מקבוצת CCC אלופת ישראל באופני הרים קוטפת לראשונה גם התואר בכביש, ודור דבירי מקבוצת VC ישראל הם אלופי ישראל באופני כביש לשנת 2006

באופן מסורתי כמעט בכל רחבי העולם, השבת האחרונה של חודש יוני, השבת לפני תחילת המרוץ המפורסם בעולם,הטור דה פראנס, היא השבת בה נערכת בכל מדינה האליפות הלאומית באופני כביש. לישראל אמנם לא יהיה נציג בטור דה פראנס, אבל כחברה קבועה ב-UCI (איגוד האופניים העולמי), גם בישראל השבת האחרונה של יוני מקודשת לאליפות הלאומית באופני כביש.

אליפות ישראל בחסות נביעות, TREK ו BIG BOX נערכה במסלול הקבוע והמאתגר בשנים האחרונות, כאשר אל המסלול בבית גוברין, הגיעו מספר שיא של 350 משתתפים. מספר כל כך גדול, שעל פי מארגן תחרויות הכביש של איגוד האופניים בישראל, אמיליו רויטמן, ככל הנראה בשנה הבאה יצטרך איגוד האופניים למצוא מסלול חדש לאליפות, מסלול אשר יוכל לקלוט מספר רב כל כך של משתתפים.




ענבר רונן
צלמת: מיכל פלג – מקומות

מרוץ הנשים
(למרחק של 75 ק"מ) אשר מזה שנים רבות נשלט על ידי האלופה בוני אשל, מקבוצת CCC, אחראי להפתעה הגדולה של האליפות, אחרי שנים לישראל יש אלופה חדשה באופני כביש. מיד עם הזינוק השתלטו על המרוץ שלושת הרוכבות החזקות ביותר במקצה, בוני אשל, ענבר רונן ((CCC ושני בלוך (TACC). תוך זמן קצר הצליחו שלושת הרוכבות לפתוח פער גדול משאר המתחרות במרוץ, במה שהיה נדמה שהולך להיות שיחזור של המרוץ משנה שעברה, בו שלטו שלושתן. במהלך ההקפה השנייה, איבדה אשל לשנייה אחת את הריכוז התנגשה בגלגל האחורי של רונן, והתרסקה על המסלול. במחווה ספורטיבית המתינו רונן ובלוך לאשל אך על פי בקשתה של אשל המשיכו קדימה מבלי לחכות לה. בכניסה להקפה האחרונה, היה ברור לקהל שהולכת להיות הפתעה גדולה במרוץ, כאשר הפער בין בלוך ורונן לבוני אשל היה גדול מדי בשביל לסגור אותו עד הסיום. את ההקפה האחרונה רכבו שתי המובילות ביחד תוך כדי עבודה משותפת וחלוקת כוחות, כאשר בספרינט הסיום ניצלה ענבר רונן את הכושר העדיף שלה כרגע, וזכתה בפעם הראשונה בקריירה שלה באליפות ישראל באופני כביש בתוצאה המצויינת של 2:13:19.85 משפרת בכדקה וחצי את התוצאה מ 2005. תואר זה מצטרף אל שני תארי אליפות ישראל שלה מהשנים האחרונות באופני הרים. מיכל אבריאל (TACC) חצתה שלישית את קו הסיום וממצבת את עצמה בצמרת רוכבות העילית של ישראל.

מרוץ הגברים
(למרחק של 125 ק"מ) היה פתוח ודרמטי אף הוא, כאשר לפני הזינוק סומנו שני רוכבים כמועמדים העיקריים לניצחון: ירדן גזית מ-TACC ודור דבירי מ-VC ישראל. כבר מתחילתו התאפיין המרוץ ברכיבה טקטית והתקפית, כאשר כבר בהקפות הראשונות הצליחה לפרוץ קבוצת בריחה חזקה, אשר כללה בין היתר את אלוף ישראל-מקסים בורולצקי (VC ישראל) ואת עידו סירקין ( טריפל G). למרות חוזקה של קבוצת הבריחה, עבודה מצוינת של הדבוקה העיקרית מנעה מהבריחה להגדיל את הפער, ולקראת הכניסה להקפה הרביעית מתוך חמשת ההקפות, נתפסה הבריחה. משלב זה עבודה טובה של הקבוצות החזקות בעיקר VC ישראל ו-TACC הצליחה לעצור כל ניסיון בריחה של רוכבים מתחרים, כאשר הכניסה להקפה האחרונה של הדבוקה מאוחדת, רמזה לצופים שאליפות ישראל 2006 באופני כביש, תוכרע השנה במאוץ בעלייה אל עבר קו הסיום.




קבוצת הבריחה לפני התפיסה
צלמת: מיכל פלג – מקומות

במאוץ הסיום הצליח דור דבירי, אשר ניצח בדיוק באותה דרך את מרוץ ההכנה לאליפות שבועיים לפני האליפות, לחצות את הקו הסיום ראשון ולזכות בתואר אלוף ישראל באופני כביש לשנת 2006. זו הזכייה השלישית של דבירי בתואר בארבע השנים האחרונות.

את מקצה הנוער עלית
(למרחק של 100 ק"מ) ניצח ניצן מרגלית מקבוצת
CCC. מרגלית היה החל מההקפה הראשונה של המרוץ בקבוצת בריחה חזקה של שלוש רוכבים: בן קבוצתו עידן שפירא ורן מרגליות מטים מצמן. קבוצת הבריחה עבדה לכל אורך המרוץ (100 ק"מ) בצורה מרשימה, שמנעה כל אפשרות של הדבוקה לסגור את הפער ממנה. בספרינט הסיום הקדים מרגלית, החבר בסגל האולימפי ל 2012 את עידן שפירא שסיים שני ואת רן מרגליות שסיים שלישי.

תוצאות אליפות ישראל בחסות נביעות, TREK ו BIG BOX

עלית גברים (125 ק"מ):
1) דור דבירי (VC ישראל) 3:19:30.45 שעות
2) ירדן גזית (TACC) 3:19:31.59 שעות
3) רותם ישי (TACC) 3:19:31.15 שעות

עלית נשים (75 ק"מ):
1) ענבר רונן (CCC)
2) שני בלוך
3) מיכל אבריאל (TACC)

נוער עלית:
1) ניצן מרגלית (CCC)
2) עידן שפירא (CCC)
3) רן מרגליות (טים מצמן)




וזהו אלוף ישראל לשנת 2006 – דור דבירי
צלמת: מיכל פלג – מקומות

כל התמונות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג