דמיטרי קרויטר ויוחאי הלוי לא עלו לגמר

דמיטרי קרויטר ויוחאי הלוי לא הצליחו להעפיל לתחרות הגמר באליפות אירופה באולמות בפריז. קרויטר שהתחרה ראשון בין הישראלים הסתפק ב-2.17 ממטר וסיים את המוקדמות במקומות 18-21. הלוי עם 16.34 מטר סיים במקום  12
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


דמיטרי קרויטר ויוחאי הלוי לא הצליחו להעפיל לתחרות הגמר באליפות אירופה באולמות בפריז. קרויטר שהתחרה ראשון בין הישראלים הסתפק ב-2.17 ממטר וסיים את המוקדמות במקומות 18-21. הלוי עם 16.34 מטר סיים במקום  12

מאת:אורן בוקשטיין- דובר איגוד האתלטיקה


דמיטרי קרויטר חווה, ביום שישי 4 במרץ 2011, את התחרות הבינלאומית הראשונה שלו בגילאי הבוגרים. אולם, להבדיל ממקצועות בהן המעבר מנוער לבוגרים מלווה בקשיים רבים, באתלטיקה ההתמודדות היא מול הרף ולא מול היריבים האחרים בתחרות. למרות שאת התחרות הראשונה הוא לא ירצה לזכור במיוחד, לקרויטר צפויות עוד שנים רבות בתחרויות האתלטיקה והוא היה וימשיך להיות התקווה הישראלית הגדולה.

קרויטר אמנם הצליח במסורת אותה לא רצה לשבור, כשעבר את גובה הכניסה לתחרות (2.12 מטר) בניסיון הראשון. גם בגובה הבא, 2.17 מטר, קרויטר עבר בניסיון הראשון ובקלילות. דווקא כשנראה שהוא בפורמה של התחרות, הגיעו שלוש פסילות בגובה 2.22 מטר והתחרות מבחינתו של קרויטר הסתיימה באכזבה יחסית.


קרויטר לא עלה לגמר
צילום עופר ביידה


למרות שגובה הכניסה האוטומטי לגמר היה 2.30 מטר, פסילות מוקדמות של מתחרים נוספים, הספיקו להעלות לגמר 8 קופצים שעברו 2.27 מטר וביניהם גם בן גילו של קרויטר, הדני יאניק קלאוסן שעבר 2.27 והשווה את השיא הלאומי של דנמרק. לארבעה קופצים נוספים הספיקה תוצאה של 2.22 מטר לעלייה לגמר.

יוחאי הלוי קבע בניסיון הראשון שלו 16.34 מטר ודורג שישי בסבב הניסיונות הראשון,
אחריו טדי טאמגו, שיאן העולם באולם ומריאן אופראה הרומני הבטיחו את מקומם בגמר עם 17.06 מטר ו- 17.00 מטר בהתאמה. בניסיון השני ניתר הלוי ל- 16.30 מטר.


הלוי לא עלה לגמר
צילום: עופר ביידה


לאחר הסבב השני הלוי ירד למקום התשיעי, אחרי שיוהן ראפינייה הצרפתי קבע 17.04 מ'טר, שבר את שיאו האישי ועלה לגמר. גם פבריציו דונאטו האיטלקי הצליח לעלות לגמר אחרי הניסיון השני בזכות 16.99 מטר. בניסיון השלישי הלוי חייב היה לעבור לפחות 16.68 מטר כדי לעלות למקום השמיני ולקוות שקופצים אחרים לא יעברו אותו.

אלא שדווקא בניסיון השלישי הלחץ של לא לפסול
ולהוציא את הקפיצה הטובה שלו בתחרות פעל והלוי ניפק קפיצה של 15.96 מטר שלא הספיקה לעלייה לגמר. אלוף ישראל בקפיצה משלושת סיים במקום ה-12 והיה לגבר הישראלי השני במשלחת שמסיים את דרכו בתחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג