ביג לייק: גם מארק צוקרברג התחיל לרוץ

מייסד פייסבוק פרסם פוסט בו הוא הכריז כי שנת 2016 היא שנת הריצה והוא בכבודו ובעצמו עומד לרוץ 365 מייל השנה, מייל ביום. למה הוא החליט זאת והאם זה קשור לכך שההמצאה שלו הפכה חלק גדול מהאנשים בעולם ל"בטטות כורסה"?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הוא לא נראה מהזן שמזיז את עצמו יתר על המידה וגם יש מיליוני אנשים ברחבי העולם שמאשימים אותו בכך שהאיץ את כמות "בטטות הכורסה" שאינם זונחים את הנייד או הנייח שלהם ושוקעים לשעות רבות של שיטוט פייסבוקי. אולי משום כך ואולי אפילו בעיקר בשל כך, החליט מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, להפוך את השנה הקרובה ל"שנת הריצה", מתוך תקווה שחילוץ העצמות הזה יניע אנשים לפעילות או כפי שכתב בפוסט שלו "יש לי אתגר פיסי לשנת 2016, בה אני עומד לרוץ 365 המייל ואני אשמח שכמה שיותר אנשים בקהילה זו יצטרפו אלי". המהלך הזה בא לאחר שבשנה החולפת, קידם צוקרברג את קריאת הספרים ואף קרא לה "שנת הספרים", בה המליץ לעוקבים על ספרים וקידם עשרות ספרים וסופרים. גם במקרה הזה, ניתן להגיד שיסורי המצפון על כך שילדים, נוער ובוגרים זונחים את הקריאה היומית לטובת קריאת פוסטים, הציקה לו והוא החליט לנקוט בצעד הפוך ונגדי לתופעה.

את המייל היומי (1,609 מ') ירוץ צוקרברג כאמור כל יום ולצורך העברת החוויה פתח דף פייסבוק, בו הוא יוכל לדון ולדבר על ריצה., בקבוצה שאך נפתחה יש לציין כי יש כבר למעלה מ-43 אלף חברים. "אני אכתוב באופן עקבי על ההתקדמות שלי בריצה. מדובר במרחק גדול של ריצה, אבל לא מדובר בכמות 'מטורפת'. מדובר במייל ליום, ובקצב מתון זה כ-10 דק' ריצה ליום", סיכם ורץ לרוץ.

פוסט הפייסבוק שפרסם מארק צוקרברג
71273.1

צילום עמוד הבית: צילמוסך מפוסט הפייסבוק של מארק צוקרברג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג