שיא רודף שיא: צפו בפתיחה המסחררת של אליפות המכללות בשחייה לגברים

אחרי שאליפות הנשים הסתיימה, הגיע תורם של הגברים, שלא אכזבו עם שני שיאי מכללות, שתי תוצאות מפלצתיות של לאון מרשאן וגם פתיחה נהדרת לתומר פרנקל ושאר תוצאות הישראלים. צפו במשחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תומר פרנקל | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אחרי שאליפות המכללות בשחייה לנשים הבטיחה וקיימה, גם אליפות הגברים יצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) לדרך במינסוטה, ולפי ליל התחרויות הראשון, נראה שהשחיינים המובילים לא נבהלו מהציפיות הגבוהות והחלו במלאכת ניפוץ השיאים כבר מהפתיחה. גם חלק מהשחיינים הישראלים (מספר שיא כזכור משתתף בתחרות) זינקו לראשונה למים ונתנו לנו טעימה מיכולתם.

באופן מסורתי התחרות נפתחת בשני משחי שליחים מהירים. ב-4X50 יארד מעורב קיבלנו קרב נהדר, בסיומו NC סטייט ניצחה ושברה את שיא המכללות עם 1:20.67 דקות. קצפר סטוקובסקי הפולני, מדליסט הארד מאליפות העולם ב-50 גב, הוביל את החבורה, ויחד עם מייסון האנטר, נילס קורסטניה ההולנדי ודייויד קרטיס הקדימו את אריזונה סטייט ב-4 עשיריות.

מי שתפס את מירב תשומת הלב אצל מדליסטית הכסף היה כצפוי לאון מרשאן אלוף העולם הצרפתי, ששחה את ה-50 חזה בזמן השליחים המהיר ביותר בהיסטוריה עם 22.27 שניות. במדליית הארד זכתה אלופת השנה שעברה פלורידה, רק מאית מהזמן איתו ניצחו בשנה שעברה, מה שמראה היטב על האיכות של התוצאות השנה. שימו לב גם לאלבמה שאמנם הגיעה רק עשירית, אך זמן החילופים המשוקלל שלה היה פנומנלי – 0.01 שניות יחד לכל שלושת החילופים.

מהזווית הישראלית במשחה זה, תומר פרנקל נראה מצוין בפרפר עבור אינדיאנה, קבע 19.56 שניות, הזמן השלישי בטיבו בתחרות, וסיים יחד עם הרביעייה שלו במקום החמישי, 38 מאיות מהפודיום. רון פולונסקי שחה את החזה עבור סטנפורד וקבע 23.05 שניות בדרך למקום העשירי הכללי, כריס פיצ'וגין קבע 23.29 שניות בחזה וסיים 13 עם ג'ורג'יה וגל כהן גרומי קבע 19.93 שניות בפרפר וסיים 17 עם מישיגן.

גם ב-4X200 יארד חופשי קיבלנו שיא מכללות חדש, שהפעם הוא גם שיא אמריקאי של אוניברסיטת טקסס, עם 6:03.42 דקות. גם הפעם ASU הגיעה במקום השני, וגם הפעם לאון מרשאן הדהים את הבריכה עם זמן הביניים המהיר ביותר בהיסטוריה והראשון מתחת 1:29 דקות – 1:28.42 דקות. קאל הגיעה שלישית ואינדיאנה של תומר פרנקל קביעית, כשהישראלי קובע עוד זמן מהיר, עם 1:32.06 דקות, ומעלה את הציפיות לקראת המשך התחרות.

רון פולונסקי קבע 1:32.15 דקות ומקום שביעי עם הרביעייה של סטנפורד, דניס לוקטב שחה 1:33.07 דקות ומקום תשיעי ללואיוויל. במישיגן זינקו כשני השחיינים הראשונים שני ישראלים, כשגל כהן גרומי ראשון עם 1:32.55 דקות ואיתן בן שטרית הוסיף 1:32.76 דקות בדרך למקום ה-15 של הוולברינס. בר סולובייצ'יק פתח את השליחים של מינסוטה עם 1:33.56 דקות ומקום 20 וגיא פרימיס מפיטסבורג קבע 1:36.04 דקות ומקום 21.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג