מדליית כסף לדניס לוקטב באליפות ה-ACC, מקום 4 לכריס פיצ'וגין

השחיין הישראלי עלה על הפודיום עם שליחי לואיוויל, החזיסט מג'ורג'יה היה קרוב גם הוא באליפות ה-SEC והשניים הבטיחו מעשית את מקומם באליפות המכללות. 3 ישראלים שותפים לשיא אוניברסיטה של דרום קרוליינה, תוצאה אדירה בשליחים לג'ורדן קרוקס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניס לוקטב | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

עונת ליגת המכללות בשחייה מגיעה לרגעי השיא והלילה (בין שלישי לרביעי) נפתחו שתיים מאליפויות הקונפרנס הגדולות בארה"ב, כשגם השחיינים הישראלים החלו להתחרות, וכבר ביום התחרויות הראשון ראינו שחיין ישראלי על הפודיום, כשדניס לוקטב היה שותף למדליית כסף עם רביעיית השליחים של לואיוויל בשליחים ל-4X200 חופשי באליפות ה-ACC.

כנהוג, ערב התחרויות הראשון באליפויות אלו מוקדש למשחי השליחים, וכך גם בקונפרנס אטלנטיק קואסט, ה-ACC שנערכת בגרינסבורו. השחיין האולימפי הישראלי זינק שני למים ברביעייה של קבוצתו וקבע זמן של 1:33.21 דקות, בדיוק 7 מאיות מהר מזמנו באותו מעמד בשנה שעברה.

הרביעייה כולה קבעה 6:11.26, מהר יותר מקריטריון A לאליפות המכללות (ה-NCAA), מה שמבטיח מעשית ללוקטב את המקום על הבמה הגדולה ביותר כבר ביום התחרות הראשון. מי שניצחה במשחה הייתה אוניברסיטת NC State עם 6:10.55 דקות. ישראלי נוסף, גיא פרימיס, סיים עם הרביעייה של פיטסבורג במקום השמיני, עם זמן ביניים של 1:35.10 דקות.

באליפות ה-SEC (הקונפרנס הדרום מזרחי) הנערכת באובורן, כריס פיצ'וגין היה קרוב לעמוד על הפודיום גם הוא. שיאן ישראל זינק כחלק מהשליחים 4X50 יארד מעורב של ג'ורגיה ושחה 23.49 שניות ב-50 חזה. הקבוצה כולה קבעה 1:23.01 דקות וסיימה רק 3 מאיות ממדליה, כשהמארחת אובורן סיימה במקום השלישי. הם יכולים להתנחם בכך שזמנם מהיר מקריטריון A לאליפות המכללות ומעשית גם פיצ'וגין מבטיח את מקומו שם כבר ביום הראשון.

באותו משחה, שלושה ישראלים זינקו יחד כחלק מהרביעייה של דרום קרוליינה והיו שותפים לשיא אוניבריסטה חדש – מיכאל לייטרובסקי פתח בגב עם 21.13 שניות, גיא גרופר שחה את הפרפר עם 20.27 שניות ומארק שפרקין נעל בחתירה עם 19.06 שניות. יחד הם סיימו במקום השמיני עם 1:24.40 דקות ומקום בספר השיאים של הגיימקוקס.

מי שהדהים את הבריכה במשחה הזה היה ג'ורדן קרוקס, שהוביל את טנסי לניצחון עם זמן ביניים מטורף ב-50 פרפר, 18.90 שניות, הזמן המהיר ביותר בהיסטוריה במשחה זה והראשון אי פעם לרדת מגבול 19 השניות. קרוקס הוא אחד המועמדים להיות הראשון ששובר את שיאו האלמותי של קיילב דרסל ב-50 חופשי 17.63 שניות, ונראה שהוא בכושר מצוין אולי לעשות זאת כבר בתחרות הנוכחית.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג