צפו: מדליה נוספת לרון פולונסקי ב-PAC12, שיא עולם לנוער לסאמר מקינטוש

השחיין הישראלי עם מדליה שנייה באליפות היוקרתית במכללות, הפעם ב-200 מעורב אישי, כשלאון מרשאון מנצח עם שיא אליפות חדש. השחיינית הקנדית בת ה-16 שוב הרשימה ב-200 פרפר בתחרות מסבב הפרו סווים, מקום 14 לדניאל נמיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

אחרי שפתח את אליפות קונפרנס ה-PAC12 בוושינגטון עם מדליה בשליחים, עלה הלילה (בין חמישי לשישי) השחיין הישראלי רון פולונסקי בפעם השנייה אל הפודיום, הפעם במשחה אישי – 200 יארד מעורב אישי. השחיין האולימפי המתחרה עבור אוניברסיטת סטנפורד בליגת המכללות קבע 1:40.42 דקות, מעט מעל שיאו האישי, וסיים במקום השלישי.

מי שניצח את המשחה בשיא אליפות חדש הוא כצפוי אלוף העולם הצרפתי מאוהיו סטייט לאון מרשאן, שקבע שיא אליפות חדש עם 1:37.81 דקות, רק 12 מאיות משיא המכללות שלו מהשנה שעברה והתוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה. מרשאן סיפר בראיון לאחר המשחה שהוא לא בהכנה מלאה לתחרות ושהשיפור בסגנונות החזה והחתירה הוא מה שאפשר לו לקבוע זמנים מהירים כאלה גם ללא הכנה מלאה. במקום השני סיים הספרדי של קאל ברקלי הוגו גונסאלס, אלוף אירופה במשחה הזה מ-2020.

צפו במשחה:

בינתיים בפורט לודרדייל, נפתחה תחרות מסבב פרו סווים בבריכת 50 מטר, עם לא מעט כוכבות וכוכבים, וגם שני שחיינים ישראלים. מרבית תשומת הלב הלכה כצפוי לסאמר מקינטוש הקנדית בת ה-16, ששברה את שיא העולם לנוער במשחה ל-200 מטר פרפר, עם 2:05.05 דקות.

מדובר בשיפור של 15 מאיות לשיא אותו קבעה באליפות העולם הקודמת וכן בתוצאה המהירה ביותר בעולם השנה וה-11 בטיבה בהיסטוריה של המשחה. אגב, זה היה המשחה השני שלה באותו הערב אחרי שרשמה 54.54 שניות ב-100 חופשי זמן קצר לפני כן. בהמשך השנה, ייתכן שהצופים הישראלים יזכו לראות אותה כאן בנתניה באליפות העולם לנוער.

מהזווית הישראלית, השחיין האולימפי דניאל נמיר הגיע לבחון את יכולותיו אחרי ששינה את תכנית האימונים העונה וסיים במקום ה-14 ב-100 חופשי עם זמן של 50.59 שניות. השחיין הצעיר בן ה-17 אלדד זמיר, שגר בארה"ב ומתאמן בתיכון בולס, שחה את ה-100 חזה בזמן של 1:05.68 דקות וסיים במקום ה-39.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג