צפו: שיא מטורף לקייט דגלאס באליפות המכללות, שיא גם למגי מקניל

האמריקאית הדהימה את הבריכה עם שיפור של כמעט שתי שניות לשיא האמריקאי ב-200 מעורב אישי וזמן שמעורר ציפיות לקראת המשחים שלה בבריכה ארוכה, מקניל שיפרה את השיא ב-50 חופשי, מקום 16 ללאה פולונסקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייט דאגלס. מהבכירות שמגיעות | צילום: Shutterstock

אליפות המכללות בשחייה לנשים נמשכה הלילה (בין חמישי לשישי) וסיפקה את אחד מאותם הרגעים שכל הבריכה עומדת בהשתאות ומביטה על לוח התוצאות כלא מאמינה. על הרגע הזה אחראית, איך לא, קייט דגלאס, שלא רק שהפכה לשחיינית הראשונה שיורדת מ-1:50 דקות ב-200 יארד מעורב אישי, אלא גם דילגה בדרך על ה-1:59 דקות וקבעה תוצאה דמיונית של 1:48.37 דקות!

מדובר בשיפור של 1.7 שניות, נצח במונחי שחייה, לשיא האמריקאי ושיא המכללות של אלכס וולש שנקבע רק בשנה שעברה. וולש עצמה סיימה שלישית, כשגם טורי האסק משיגה אותה ושתיהן שחו מהר יותר מהשיא הקודם, עם 1:50.06 דקות ו-1:50.07 דקות בהתאמה. המרה מבריכות יארדים למטרים אמנם לא בדיוק מדויקת, אך בהמרה "יבשה" הזמן של המנצחת מווירג'יניה מקביל ל-2:00.29 דקות בבריכת 25 מטר, מהיר ביותר משנייה וחצי משיא העולם של קטינקה הוסו.

צפו בשיא של קייט דאגלס:

מהזווית הישראלית באותו משחה, זה היה לילה מעט פחות מוצלח עבור לאה פולונסקי, שהעפילה לגמר ב' מהמקום ה-13 עם 1:55.01 דקות ובגמר עצמו ירדה למקום ה-16 עם 1:56.34 דקות. בהמשך התחרות היא עתידה לשחות את המרחק הכפול ל-400 מעורב אישי ואת ה-200 פרפר, היום תזנק לראשונה גם ישראלית נוספת, אביב ברזלי, למשחה ל-100 גב, שיהיה הכנה עבורה למרחק הכפול.

ב-50 חופשי לנשים נשבר שיא אמריקאי נוסף כשמגי מקניל, האלופה האולימפית ב-100 פרפר, הראתה שוב את יכולותיה המופלאות בספרינט, כשניצחה עם 20.79 שניות, והקדימה בשש מאיות את השיאנית הקודמת גרטשן וולש, שהסתפקה במדליית הכסף.

צפו בשיא של מגי מקניל:

סיפור נהדר קיבלנו גם ב-500 חופשי כשקנזי מקמהון מאלבמה, שחיינית שנה חמישית רשמה ניצחון מפתיע במיוחד, לאחר שדורגה רק במקום ה-23 בכניסה לתחרות. הגמר היה מותח וצמוד במיוחד, כשההולכה החליפה ידיים מספר פעמים והפער בין המנצחת, שקבעה 4:36.62 דקות, לחמישית, עמד על 7 עשיריות בלבד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג